Hallo beste forumleden.
Ik heet Marius, 57 jaar, ondernemer sinds 1999, heb een adviesbureau technische installaties, eigen kantoor kunnen realiseren in 2004 waar ik samen met een collega met veel plezier werk.
Mijn hobby's zijn muziek, autotechniek en uiteraard mijn gezin. Ga graag een dagje fietsen (alleen bij mooi weer, hoor). Ik woon erg dicht bij kantoor.
Omdat we afhankelijk zijn van de bouw- en de architecten wereld, hadden we (tijd) ruimte voor een webshop. Deze is sinds een maand in de lucht en er wordt al e.e.a. verkocht.
Ben hier forumlid geworden om ervaringen met jullie uit te wisselen, maar ook vooral om erachter te komen hoe he bij jullie gaat en of je succes boekt.
Mijn korte ervaring met de webshop is positief, kan ook niet anders want is ben een positief ingesteld menstype.
Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor..
2Welkom Marius.
Mensen met ervaring zijn altijd welkom
(mensen zonder ervaring ook hoor
)
Wellicht de webshop nog even laten keuren/checken in een ander gedeelte van dit forum...
Mensen met ervaring zijn altijd welkom

Wellicht de webshop nog even laten keuren/checken in een ander gedeelte van dit forum...
3Beste Marius,
Welkom! Leuk dat je al enkele bestellingen hebt ontvangen. Als je wil dat we feedback geven kun je een onderwerp aanmaken onder het kopje 'Feedback & Ervaringen'.
Welkom! Leuk dat je al enkele bestellingen hebt ontvangen. Als je wil dat we feedback geven kun je een onderwerp aanmaken onder het kopje 'Feedback & Ervaringen'.
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!
4Hallo Marius,
Welkom op dit forum!
Net zoals hierboven is aangegeven adviseer ik ook en je webshop eens onder de loep te laten nemen.
Mijn ervaring hiermee was heel positief!
Succes
Welkom op dit forum!
Net zoals hierboven is aangegeven adviseer ik ook en je webshop eens onder de loep te laten nemen.
Mijn ervaring hiermee was heel positief!
Succes
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Hartelijk dank voor jullie tips.
Ik ben benieuwd wat ervaren webshop kenners van mijn webwinkel vinden. Brandt maar los met reacties, wellicht is er wat te verbeteren.
Ik ben benieuwd wat ervaren webshop kenners van mijn webwinkel vinden. Brandt maar los met reacties, wellicht is er wat te verbeteren.
Groet, Marius
http://www.BesteMotorolie.nl
http://www.BesteMotorolie.nl
6Welkom! Voor een uitgebreide review zou ik je toch graag verwijzen naar http://www.webwinkelforum.nl/viewforum.php?f=11 . Ik ben anders bang dat de mods boos worden
.

WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m