Hallo allemaal,
ik wil graag een webwinkel beginnen met dames kleding, ik ben nu van alles aan het uitzoeken, alleen hoe kom ik bij leveranciers of groothandels die mij kunnen helpen?
voor de rest heb ik me er al in verdiept hoe alles moet en waar je aan moet voldoen..
wie kan mij helpen??
Groetjes,
Re: Een webwinkel beginnen
2Googelen, beurzen bezoeken, bellen? Ik start m'n webwinkel bijna en heb ook alles zelf moeten uitzoeken, en zelf contact moeten leggen met leveranciers. Daarvoor ben je ondernemer
.

Re: Een webwinkel beginnen
3Ik raad je aan een ondernemingsplan te schrijven, dit heeft mij erg geholpen.
Ik zit daarmee nu in de afrondingsfase, je geeft daarmee eigenlijk antwoord op al je eigen vragen.
Beschrijf je bedrijf, je doelgroep, je concurrenten enz.
Doordat je zo intensief bezig bent met je webshop ontdek je steeds meer over je eigen marktgebied.
Bijvoorbeeld, zoals eerder genoemd, beurzen waar je gelijkgezinden en diverse merken aan zult treffen. En google eens, ik googelde zojuist op 'groothandel kleding' en vond er al diversen.
Succes!
Ik zit daarmee nu in de afrondingsfase, je geeft daarmee eigenlijk antwoord op al je eigen vragen.
Beschrijf je bedrijf, je doelgroep, je concurrenten enz.
Doordat je zo intensief bezig bent met je webshop ontdek je steeds meer over je eigen marktgebied.
Bijvoorbeeld, zoals eerder genoemd, beurzen waar je gelijkgezinden en diverse merken aan zult treffen. En google eens, ik googelde zojuist op 'groothandel kleding' en vond er al diversen.
Succes!