Even voorstellen: Tom van goudenschatkist.nl

1
Ik ben Tom, en heb sinds maart 2012 een eigen webshop waar ik fulltime mee bezig ben.
Ik heb jaren een meubelmakerij/timmerbedrijf gehad maar daar zat ivm de economische malaise geen brood meer in. Ik heb het daarom op een andere boeg gegooid en heb daarom de machines en voorraad verkocht om zo een webshop te starten.

De reden waarom ik me hier registreer is omdat ik mijn bedrijf natuurlijk naar een hoger niveau wil tillen en ik hoop hier in de discussies te kunnen leren elkaar.
Lego en Duplo De Gouden Schatkist Lego merchandise

Re: Even voorstellen: Tom van goudenschatkist.nl

3
Hoi Tom :) ,

Ik kendje je webwinkel natuurlijk al, dus leuk dat je ook de weg naar webwinkelforum hebt gevonden. Kan je nog aanraden om je webwinkel ook op http://www.webwinkelforum.nl/viewforum.php?f=11 te plaatsen. Iedereen ziet namelijk weer andere verbeterpunten en (gratis) feedback is nooit weg.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Even voorstellen: Tom van goudenschatkist.nl

8
Het lijkt wel of jullie staan te popelen om mijn site eens te bekritiseren :D
Ik ga de site ook nog wel voorleggen op het feedbackforum, maar op dit moment ben ik nog steeds hard bezig om de zaken die sowieso gedaan moeten worden, af te maken zoals unieke productbeschrijvingen schrijven.
Lego en Duplo De Gouden Schatkist Lego merchandise