Re: Gratis €50,00 tegoed Google Adwords VERZAMELTOPIC
91Zijn er nog codes zonder besteding? Zou super zijn.
Eigenlijk is dit heel makkelijk te zeggen.Het valt vooraf heel lastig te zeggen hoeveel mensen je op je website kan krijgen
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Daar moet ik je een punt geven (de aantallen bezoekers die jij geeft zijn wel de minimumaantallen die je voor die prijs krijgt, want elk bod is een maximumbod)..PaulG schreef:Eigenlijk is dit heel makkelijk te zeggen.Het valt vooraf heel lastig te zeggen hoeveel mensen je op je website kan krijgen
Bied je een euro dan krijg je 50 bezoekers.
Bied je 10 cent dan krijg je er 500 en bied je een cent dan krijg je er 5000
Het tijdsbestek waarin je deze bezoekers krijgt is wel heel verschillend.
Goed opgemerktdie jij geeft zijn wel de minimumaantallen
Advertentietegoed a €75,00. Geldig tot 31 augustus 2013.9NQCU-RNUTW-CQYT
Ik kreeg de melding:MartijnOud schreef:Advertentietegoed a €75,00. Geldig tot 31 augustus 2013.9NQCU-RNUTW-CQYT
Omdat je maar één keer korting krijgt met zo'n algemene code. Google gebruikt ze om nieuwe adverteerders te trekken. Honderden euro's besparen door tientallen codes te sparen is onmogelijk.Peter G schreef:Is er misschien alstublieft 1 iemand die mij duidelijk kan uitleggen, waarom men die codes hier uitdeelt en niet zelf gebruikt voor zijn eigen campagne.
Bij voorbaat dank!
Beste Ward,Ward schreef: Omdat je maar één keer korting krijgt met zo'n algemene code. Google gebruikt ze om nieuwe adverteerders te trekken. Honderden euro's besparen door tientallen codes te sparen is onmogelijk.
Er zijn overigens ook codes waarmee je nog eens een tweede of volgende keer extra korting krijgt (€ 75 bijvoorbeeld), maar die zullen inderdaad niet snel worden weggegeven.
Als je pagina voornamelijk uit advertenties naar andere sites (inclusief Adsense) bestaat dan is dit inderdaad tegen Google's advertentievoorwaarden. Google noemt dit arbitrage omdat je nauwelijks waarde toevoegd voor de gebruiker.hckuipers schreef:Adwords wil mij helemaal niet plaatsen, ook al wil ik er voor betalen, snap er niks van, ze noemen het een overbrugginspagina, en tegen hun voorwaarden, dacht dat ik een leuke site had.
Weet iemand hoe het wel kan
gr
HC Kuipers