wat te verbeteren

1
hallo onlangs had ik een bericht geplaatst om te vragen hoe jullie mijn web shop vinden
Moet zeggen kreeg heel veel kritiek maar ook heel veel tips die ik zo goed als ik kon heb opgelost nu wilde ik jullie vragen of jullie nog maals naar mijn web shop willen kijken en mij tips kunnen geven wat ik nog allemaal kan verbeteren met de foto's van de producten ben ik nog bezig dit is een hele klus omdat ik het allemaal in powerpoint aan het veranderen ben
Hoop dat jullie nogmaals willen kijken zodat ik nog meer kan verbeteren
alvast bedankt
natasha-sieraden

Re: wat te verbeteren

2
Sorry maar ik moet ook opbouwende kritiek leveren.
De banner is heel slecht, het lijkt erop dat deze in een kleinere afmeting is gemaakt. Als je hem daarna plaatst in de webwinkel dan wordt deze uitgerekt.

Ken je niemand die een leuke banner kan maken?

3
Nou dat is het dus niet, de banner wordt in jpg bewerkt en dan ook geplaatst. Dat zou je wel kunnen doen als je hem goed comprimeerd als het nodig is.

Ik zou ook consequent zijn met hoofdletters. In het menu kom ik woorden tegen zonder hoofdletter en met hoofdletter.

4
Beste Natasha,

Ik kan de algemene voorwaarden nergens vinden. Ik raad je aan deze op een duidelijke plek in je webshop te plaatsen. Meer informatie vind je op de website van de KvK.
verder maakt je homepage een beetje een rommelige indruk. Waarom plaats je hier niet een paar mooie foto's van producten die men dan direct kan bestellen. En kijk ook eens goed naar andere webshops. Wellicht kun je een paar goede ideeën opdoen voor je eigen webshop.

Veel succes met je webshop!
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.