Bericht met aanbod van artikelen zomaar verwijderd!

1
Tot mijn verbazing kwam ik er onlangs achter dat een door mij geplaatst bericht (half september) met artikelen als aanbod -in notabene deze rubriek "Vraag & Aanbod - Handel, zonder enige kennisgeving was verwijderd!
In dit bericht gaf ik aan topkwaliteit dashcams uit Taiwan te kunnen bieden, die wij zelf importeren en exclusief als distributeur voor de BeNeLux kunnen leveren.

Hoe is dat verdwijnen van ons bericht mogelijk en waarom?
Een aantal jaar geleden heb ook al eens meegemaakt dat er "zomaar" een bericht niet meer te vinden was.

Wat heeft het voor zin om berichten en aanbiedingen in deze rubriek te plaatsen als die verwijderd kunnen worden?
Dit is nog te begrijpen als het een advertentie of spam is, maar zelfs dan zou je daar nog op gewezen moeten worden met een mededeling.

Graag een verklaring hiervoor!
Electronica, beeld, geluid en nog veel meer...

Re: Bericht met aanbod van artikelen zomaar verwijderd!

3
henk-k schreef:http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic. ... 785#p42785

Hoe duidelijk wil je de verklaring hebben?
Neem me niet kwalijk hoor..., maar wat bedoel je eigenlijk te zeggen?!

Lees je zelf wel wat er bovenaan in deze rubriek staat?
Vraag & Aanbod - Handel

Dus je mag hier geen handel aanbieden zonder links en/of advertenties om anderen te helpen.
Duidelijk...

Oh, sorry. Ik zie dat jij je pas heb aangemeld als lid, dus je begrijpt het nog niet helemaal.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
frafra schreef:Wellicht de link in de post van henk-k nogmaals bekijken, lijkt mij ook duidelijk genoeg.
Opnieuw overbodige en nietszeggende reactie.
Als je m'n geschiedenis bekijkt, zie je dat ik me daar niet echt mee bezig houd.

Denk je nou echt dat Ik het webwinkelforum, voornamelijk bedoeld voor beginnende ondernemers en webshops, nodig heb voor eigen promotie?
Ik lever aan o.a. multinationals (NXP Semiconductors), lever LED panels voor TV opnamen (o.a. Eyeworks, Team ENG), laat zelf producten ontwikkelen o.a. dashcams en nog meer.
Maakt me trouwens niets uit of je dit gelooft of niet..

Mijn ervaring en mogelijkheden voor beginnende ondernemers met producten wilde ik hier op het forum aanbieden.
Maar dat heeft dus weinig zin met figuren die alleen maar negatief en niets toevoegend reageren.

Kortom. ik hou het wel voor gezien hier.

7
DJ Electronics schreef:
Oh, sorry. Ik zie dat jij je pas heb aangemeld als lid, dus je begrijpt het nog niet helemaal.
Beste DJ Electronics. Ik ken je verder niet maar ik vind je een, hoe zeg ik dit netjes, ik vind je een nootje.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

8
De reacties van hem zijn echt verschrikkelijk. De link zegt genoeg, lezen is blijkbaar moeilijk en als het niet naar de zin is dan even een paar sneren uitdelen. Zo werkt het dus niet op een forum.

Je berichten worden niet zomaar verwijderd, tenzij ze niet voldoen aan de regels. Op elk forum heb je aan regels te houden, anders wordt een drama.

9
Nog duidelijker zijn de regels van Vraag & aanbod:
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=1996

De eerste regel van de algemene bepalingen:
Het is uitdrukkelijk niet toegestaan om dit forum te gebruiken om producten uit je eigen webwinkel aan te bieden.
Als een bericht zo overduidelijk in strijd is met de regels dan kan een mod besluiten om het bericht gewoon weg te halen zonder daarvan een mededeling te doen naar diegene die het bericht geplaatst heeft. Een en ander ook vanwege de tijdrovende discussies die daar doorgaans op volgen als een lid het niet eens is met de regels.

Groeten,
Wouter

10
Wouter Hol schreef:Nog duidelijker zijn de regels van Vraag & aanbod:
http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=1996

De eerste regel van de algemene bepalingen:
Het is uitdrukkelijk niet toegestaan om dit forum te gebruiken om producten uit je eigen webwinkel aan te bieden.
Wat ik wel apart vind als dat als webwinkels uitpoepen je product is dat dat dan wel weer mag.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

11
Het Varaantje schreef:Wat ik wel apart vind als dat als webwinkels uitpoepen je product is dat dat dan wel weer mag.
Dat vind ik toch anders. Mensen die op zoek zijn naar een webwinkel zullen dat wellicht op dit forum zoeken. Mensen die op zoek zijn naar dashcams... nouja, die niet vermoed ik.