Ik hoor graag verbeterpunten. Zelf vind ik hem bovenaan bij het schroefje nog wat licht (overbelicht?).

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Inderdaad de toren van Pisa.Be-Slank schreef:Hij lijkt ook scheef te staan op de foto, het is net de toren van Pisa!
Nee. Op deze foto's staan geen copyright.henk-k schreef:Ja, hij staat behoorlijk scheef he, haha. Dat gaat nog goedkomen.
Ik maak de foto's voor eigen gebruik, daar staat copyright op. Als iemand zich geroepen voelt die foto's ook op de website te gebruiken moeten ze dat lekker doen
Klopt, had deze even op facebook gezet. Die in de webwinkel hebben wel een watermerk (alleen de grote, de kleintjes niet).Het Varaantje schreef:Nee. Op deze foto's staan geen copyright.henk-k schreef:Ja, hij staat behoorlijk scheef he, haha. Dat gaat nog goedkomen.
Ik maak de foto's voor eigen gebruik, daar staat copyright op. Als iemand zich geroepen voelt die foto's ook op de website te gebruiken moeten ze dat lekker doen
Ik zou er subtiel een watermerkje overheen plakken. Het zou toch jammer zijn als concurrenten met jouw werk aan de haal gaan?
Ga ik morgen even doen! Ben op dit moment niet op kantoor. Het was één van de eerste foto's trouwens, ik heb er nog een aantal die, naar mijn mening, beter gelukt zijn. Ik zal eens kijken of ik die vanavond kan posten.Hilda schreef:Zou je ook even kunnen posten welke instellingen je hebt gebruik voor deze foto, diafragma, sluitertijd, iso?
Ik vind de foto niet mooi scherp over het gehele product, en ik denk dat dat komt omdat je misschien een te groot diafragma hebt gebruikt (laag getal) of een beetje bewogen. Zou daarnaast nog een iets lager standpunt nemen, nu lijkt het net of het wat overhelt en daardoor lijkt het nog schever. Nu kijk je er als ware nog een beetje van bovenaf tegenaan. Verder vind ik het contrast wel goed, zwart is niet te donker en het witte is ook niet te licht.