Kan geen site/contactgegevens vinden van een kledingmerk

1
Oke, dit is best irritant >.>. Ik heb een heel leuk kledingmerk gevonden al browsende, genaamd Sugar Shock. De verkoopprijzen zijn perfect, en het zou een mooie aanvulling zijn. Alleen ik kan nergens een site, een facebookpagina, of uberhaupt iets van contact gegevens vinden. Google leidt me alleen naar een paar webshops die dit merk verkopen (zowel nl als duits). Heeft iemand toevallig een idee hoe ik dit kan vinden? Normaal heb ik hier niet zoveel problemen mee :S.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Kan geen site/contactgegevens vinden van een kledingmerk

6
Nou ja inderdaad, die t-shirts en de retro stijl kleding komen ook totaal niet overeen. Denk daarom ook niet dat het hetzelfde bedrijf kan zijn. Maar ja een berichtje sturen kan ik altijd proberen. Ik denk niet dat als ik een mailtje stuur naar conculega's (nou ja misschien de duitse wel) of ze dan die info prijs willen geven :P. Het zou best eens een zustermerk van iets kunnen zijn. Maar dan vind je vaak nog wel informatie erover (bv Eucalyptus Clothing en hun dochter/zustermerk Friday On My Mind). Zal wel een doelloze zoektocht worden.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook