Google update de reviews één keer per maand wat ik begrepen heb van een review site.inetverhuurshop schreef: Voor verwerking van beoordelingen in Adwords heb je wel minimaal 30 beoordelingen nodig. Zit ook nog wat vertraging in het verwerken vd data; volgens Google heb ik nml 113 terwijl ik er 141 heb.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
92De telling van Google is nog niet "op rust". Een tijd lang had ik door een dubbeltelling twee keer zoveel reviews. 

93ErwindeB schreef:Google update de reviews één keer per maand wat ik begrepen heb van een review site.inetverhuurshop schreef: Voor verwerking van beoordelingen in Adwords heb je wel minimaal 30 beoordelingen nodig. Zit ook nog wat vertraging in het verwerken vd data; volgens Google heb ik nml 113 terwijl ik er 141 heb.
Ik kan je bij deze bevestigen, dat dit onjuist is. Ik heb helaas namelijk geen 500 reviews in een maand tijd gehad...
94Wij hebben onderzoek gedaan naar de verschillende externe review partijen, dit kun je lezen in ons blogitem over product reviews.
De vraag welke externe review partij voor jou webwinkel de beste keuze is, hangt af van de webwinkel. Wel is het aan te raden om een partij te kiezen uit de partijen die genoemd zijn in ons blogitem. Dit zijn partijen die bekend zijn onder de mensen en vertrouwen hebben verworven.
Door de widget van het aantal beoordelingen en de gemiddelde score op je website te plaatsen, kan dit werken als een 'keurmerk'.
De vraag welke externe review partij voor jou webwinkel de beste keuze is, hangt af van de webwinkel. Wel is het aan te raden om een partij te kiezen uit de partijen die genoemd zijn in ons blogitem. Dit zijn partijen die bekend zijn onder de mensen en vertrouwen hebben verworven.
Door de widget van het aantal beoordelingen en de gemiddelde score op je website te plaatsen, kan dit werken als een 'keurmerk'.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 11 oktober 2013, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link weggehaald. Link mag eventueel ingesteld worden als handtekening in je profiel.
Reden: Link weggehaald. Link mag eventueel ingesteld worden als handtekening in je profiel.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
95Ik zou eigenlijk dat blog van Willemien de Vries willen lezen. Waar kan ik het vinden??
96http://www.younify.nl/weblog/productrev ... rdelingen/Cactus77 schreef:Ik zou eigenlijk dat blog van Willemien de Vries willen lezen. Waar kan ik het vinden??