Re: Even voorstellen Jamie's deco

2
Dit is meer de plaats waar je iets over jezelf vertelt Jamie. Je drijfveren, je passie, het hoe en waarom van je web winkel. Niet de plaats om te vragen wat men van je winkel vindt. Doch wel even gekeken, echter een winkel vol met reclame boodschappen van anderen kan ik niet serieus nemen sorry.

Re: Even voorstellen Jamie's deco

3
jamie's deco schreef:ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn webwinkel vinden
Ik denk niet dat je wilt weten wat ik hier van vind... Lees je eerst goed in op dit forum en elders op internet, en als je een echte webwinkel hebt geef ik je graag tips en verbeterpunten.

Re: Even voorstellen Jamie's deco

4
Hallo Jamie,

Welkom op dit forum. Je webshop heeft veel verbeterpunten maar laat daardoor je enthousiaste niet minder worden.
Zet alles eens goed op een rijtje, kijk naar concurrenten en stel vragen op dit forum.
Als je nu alles in kaart brengt kun je in de kerstvakantie aan de slag met aanpassen (doe ik ook).

Als je alles voor je gevoel tip-top in orde hebt kun je vragen of ze willen reageren op je webshop.
Maar ik denk dat het nu nog te vroeg is.

Zorg ook dat je wat geld achter de hand hebt omdat de eerste periode niets wordt verkocht maar wel veel kost.

Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.