Even voorstellen , Arun & Cathelijne

1
Hallo allemaal !

Ik ben Cathelijne en ben 21 jaar. Afgelopen voorjaar ben ik getrouwd met mijn grote liefde Arun ( die overigens heel hard meehelpt in onze webshop )

Ik heb de opleiding 'Manager detailhandel' in 2011 afgerond en heb nu 4 jaar ervaring in de detailhandel ( waar ik overigens nog steeds werk ) . Ik wist 4 jaar geleden al dat ik 'ooit' mijn eigen winkeltje wilde beginnen. vorig jaar zomer is bij ons het idee ontstaan om een webwinkel te beginnen in hondenaccessoires. http://www.realperro.nl

Arun heeft al jaren ervaring in de logistiek branche, en doet dit nog steeds met veel plezier. Hij draagt dus ook zorg voor het hele magazijn en zorgt er voor dat we al onze artikeltjes makkelijk kunnen vinden en snel klaar kunnen maken voor verzending.

Verder zijn wij beide een leek op bepaalde gebieden ( SEO, webwinkel ontwerpen enz ). Toch hebben we alles zelf gedaan en daar zijn we best een beetje trots op.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!