Hallo allemaal,
Ik ben vrij nieuw op dit forum. Ik heb een eigen webwinkel en daar verkoop ik schoenen en tassen. Dit wil ik graag gaan uitbreiden naar meer kleding.
Ik heb al een aantal leveranciers gevonden, maar ik ben nog op ziek naar iets specifieks.
Weten jullie misschien bij welke groothandel ik de huispakken en Jumpsuits van Missy en Homies kan vinden?
Alvast bedankt!
Re: Huispakken Missy of Homies
2laat me raden .. jij kijkt zeker De stylist van het zuiden, onze Roy Donders ? 

3Haha, nou ik zelf niet zo zeer, maar hoor er veel over in mijn omgeving, dus wil deze graag naast mijn andere kleding gaan verkopen. Dus mensen, wie heeft er een idee.
Ik weet dat je ze in Amsterdam kan krijgen, maar ik zoek iets waar ik ze online kan bestellen.
WIE??
Ik weet dat je ze in Amsterdam kan krijgen, maar ik zoek iets waar ik ze online kan bestellen.
WIE??
4Haha, ik moest ook gelijk aan Roy Donders denken. World Fashion Center haalt 'tie ze toch? 

- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Ik heb wat missy pakken in het world fashion centre weten te krijgen!