Afnemers gezocht

1
Goedendag,

Wij zijn een jonge onderneming en importeren Arabische producten voor de Nederlandse markt.
Wij leveren op het moment voornamelijk aan particulieren maar willen ons nu meer op de (web)winkels gaan richten.
Op het moment bieden wij 100% biologische cosmetica artikelen aan zoals de bekende Arganproducten; arganolie, argancreme en arganzeep.

Arganolie wordt gewonnen van de Arganboom welke alleen in Marokko voorkomt en zit o.a. heel veel vitamine E. Wetenschappelijk onderzoek naar Arganolie heeft uitgewezen dat de olie hoge concentraties Vitamine E (Tocoferol) bevat. Tocoferol of Vitamine E helpt tegen het verouderen van de huid. Arganolie lijkt op kokosolie, maar het verschil is dat Arganolie de doorlaatbaarheid van de huid vergroot. Dit maakt het tot een van de meest edele oliën van de huidverzorgingindustrie. Daarnaast is het ook een ideale haarverzorgingsmiddel. Het versterkt het haar en gaat haarverlies tegen.

Voordeel bij ons is dat wij de import en transport in eigen beheer hebben. Hierdoor kunnen wij onze prijzen laag houden.

Daarnaast kan men ook bij ons terecht voor ambachtelijk met de hand gemaakte aardewerken zoals de Marokkaanse taginnes.

En bent u opzoek naar een bepaalde Arabisch product? Neem dan contact met ons op en wij zullen dit ongetwijfeld aan u kunnen leveren.

Onze website is nog in aanmaak. Voorlopig kunt u ons via de volgende email benaderen: hlimisstock@hotmail.com of bellen naar 0659139709.
(wij zijn in het bezit van een kvk-inschrijving en btw-nummer)

Met vriendelijke groet,

Samia
HL!Mi'S stock

Re: Afnemers gezocht

3
Ik haal mijn arganolie altijd bij mijzelf.
De beste kwaliteit/prijsverhouding.

Maar mag ik jullie vragen waarom jullie dan als zoveelste arganolie gaan verkopen? Niet echt origineel lijkt me.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 30 januari 2014, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: SPAMMER

4
Chantalle schreef:Ik haal mijn arganolie altijd bij
De beste kwaliteit/prijsverhouding.

Maar mag ik jullie vragen waarom jullie dan als zoveelste arganolie gaan verkopen? Niet echt origineel lijkt me.
Je verkoopt het zelf toch ook? Ook niet origineel ;)

Het product dat wij verkopen is ook niet origineel, maar als je alle (nouja, bijna alle) vormen van tussenhandel weghaalt, en zelf de import regelt heb je een hoop invloed op kwaliteit (en de prijs) en kun je op die manier een prima meerwaarde bieden voor klanten.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Oh, ik merk nu pas dat we er weer een trieste spammer bij hebben. Gut, wat moet je wanhopig zijn als je op zo'n manier klanten moet binnenharken. Het is een oud topic trouwens.