Hoi uit Wageningen

1
Hallo mede forum gebruikers,

Ik kom zelf absoluut niet uit de detailhandel en ben er sinds een jaar geleden ingerold vanuit mijn ict achtergrond. Inmiddels is mijn website in lingerie uitgerold tot 1900 producten. Dat hadden ze mij een paar jaar geleden niet hoeven te zeggen dat ik tot in mijn nek in de ondergoed handel zou belanden 8)

Ik vind het allemaal ontzettend leuk en veelzijdig want er komt wel wat bij kijken. Twee jaar terug nog met een project in Tanzania aan de gang en nu weer in kikkerland lekker ondernemen.
"Passion for fashion" http://www.outlet-lingerie.nl/

Re: Hoi uit Wageningen

3
libertes schreef:Welkom, ben toch wel benieuwd wat je in Tanzania hebt gedaan ;) .
In Tanzania hebben we een aantal bestaande en beginnende goedendoelen initiatieven geholpen met het verbeteren van de interne bedrijfs-processen en het opzetten van betere internet communicatie middelen. Uiteindelijk, zal ik je zeggen, is het een grote flop geworden. Ik heb nog nooit zoveel corruptie gezien. Zelfs de locale mensen die, waar je van zou verwachten toch begaan waren met het lot van hun eigen landgenoten, vulden hun eigen zakken met geld. Ik geef in ieder geval nooit geen cent meer aan een goed doel in het buitenland wat zo genaamd ontwikkelings werk uitvoert. Mooie websites met succes verhalen van hele bekende organisaties. En dan kom je daar, en wat zie je, niets!!!!!!!! woestijn!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
"Passion for fashion" http://www.outlet-lingerie.nl/

Re: Hoi uit Wageningen

4
Welkom en interessante niche :D.

Grappig om van de eerste lijn eens te horen wat voor corruptie in dat soort landen is, bevestigt het toch weer even. Ik was al niet snel geneigd geld over te maken naar stichtingen :).
Gx. Media
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!