Ik ben op zoek naar leveranciers in aangepast speel materiaal en snoezelmateriaal.
Ben van plan een webwinkel hierin op te zetten.
Groet Gert-Jan
Re: leveranciers voor aangepast speelgoed en snoezelmateriaa
2Ja en wat verwacht je nu van ons 
Laat ik de vraag weerleggen, welke acties heb je tot heden ondernomen in je zoektocht?
wellicht kunnen we aanvullen.

Laat ik de vraag weerleggen, welke acties heb je tot heden ondernomen in je zoektocht?
wellicht kunnen we aanvullen.
3Heb je al eens geprobeerd bij Itru.nl
Itru InkoopPortaal met een compleet overzicht van Groothandels, Fabrikanten, importeurs, Distributeurs en Dienstverleners. http://www.itru.nl
4Dat is een nogal beperkte doelgroep en er zijn al een aantal groten. Lijkt me best moeilijk om daartussen een plekje te krijgen en ook om een goede leverancier te krijgen. Denk niet dat je die in Nederland zal kunnen vinden.
Mag ik vragen waarom je je juist hierop wil gaan richten? Heb je zelf affiniteit met deze artikelen en/of de doelgroep?
Ik ben moeder van een (inmiddels al wat groter) kind met een beperking en ik moet zeggen dat ik als particulier zo mogelijk géén aangepast materiaal kocht vanwege de prijs. We konden gebruik maken van de spelotheek op het revalidatiecentrum en verder kocht ik gewoon speelgoed dat geschikt was.
Ben je bekend met de Supportbeurs? Misschien kun je daar nog wat informatie vinden. Of in ieder geval even gluren bij de concurrentie
Mag ik vragen waarom je je juist hierop wil gaan richten? Heb je zelf affiniteit met deze artikelen en/of de doelgroep?
Ik ben moeder van een (inmiddels al wat groter) kind met een beperking en ik moet zeggen dat ik als particulier zo mogelijk géén aangepast materiaal kocht vanwege de prijs. We konden gebruik maken van de spelotheek op het revalidatiecentrum en verder kocht ik gewoon speelgoed dat geschikt was.
Ben je bekend met de Supportbeurs? Misschien kun je daar nog wat informatie vinden. Of in ieder geval even gluren bij de concurrentie

- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Je kunt die argumentatie ook omkeren: wij leveren, via een van onze webwinkels, namelijk met grote regelmaat aan speel-o-theken en kinderdagverblijven.Droomjuweeltjes schreef:[...] We konden gebruik maken van de spelotheek op het revalidatiecentrum en verder kocht ik gewoon speelgoed dat geschikt was.
6@Ward
Natuurlijk is dat zo, kansen heb je ongetwijfeld overal, maar het lijkt me een moeilijke markt om in te duiken, zeker als je nog geen idee hebt van je leveranciers.
Natuurlijk is dat zo, kansen heb je ongetwijfeld overal, maar het lijkt me een moeilijke markt om in te duiken, zeker als je nog geen idee hebt van je leveranciers.
7Wel een beetje jammer dat de TS niets meer van zich laat horen.