Re: leveranciers voor aangepast speelgoed en snoezelmateriaa

4
Dat is een nogal beperkte doelgroep en er zijn al een aantal groten. Lijkt me best moeilijk om daartussen een plekje te krijgen en ook om een goede leverancier te krijgen. Denk niet dat je die in Nederland zal kunnen vinden.
Mag ik vragen waarom je je juist hierop wil gaan richten? Heb je zelf affiniteit met deze artikelen en/of de doelgroep?
Ik ben moeder van een (inmiddels al wat groter) kind met een beperking en ik moet zeggen dat ik als particulier zo mogelijk géén aangepast materiaal kocht vanwege de prijs. We konden gebruik maken van de spelotheek op het revalidatiecentrum en verder kocht ik gewoon speelgoed dat geschikt was.
Ben je bekend met de Supportbeurs? Misschien kun je daar nog wat informatie vinden. Of in ieder geval even gluren bij de concurrentie :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.