Ervaring met sieraden (laten) maken?

1
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid (binnen Nederland) om een serie sieraden te laten maken.
De materialen leveren we allemaal zelf aan echter degene vinden die de sieraden maakt is niet zo simpel als gedacht.

Een juwelier kan veel, maar rekent ook veel waardoor de sieraden hun doel verliezen.

Iemand een gouden (zilver mag ook) tip waar ik iemand binnen NL kan vinden die een serie sieraden kan maken? Goed, stevig en professioneel afgewerkt uiteraard geen thuis hobby gedoe die na 2 keer dragen breekt/uit elkaar valt.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: Ervaring met sieraden (laten) maken?

4
Het idee is uitgewerkt, gaat ook niet om ringen maken oid, dus er is veel vrijheid.

Bedoeling is dat wij de goederen aanleveren voor het maken (die lijst zou duidelijk moeten zijn na een overleg/meeting) en dat de persoon die de job aanneemt een 25 tal sieraden maakt.
Indien aanslaat, dan wordt het idee verder uitgewerkt naar een hoger aantal en meer modellen.

Gaat om voornamelijk halsketting (met betekenissen), en armbanden.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Ervaring met sieraden (laten) maken?

5
Maurice schreef:Het idee is uitgewerkt, gaat ook niet om ringen maken oid, dus er is veel vrijheid.

Bedoeling is dat wij de goederen aanleveren voor het maken (die lijst zou duidelijk moeten zijn na een overleg/meeting) en dat de persoon die de job aanneemt een 25 tal sieraden maakt.
Indien aanslaat, dan wordt het idee verder uitgewerkt naar een hoger aantal en meer modellen.

Gaat om voornamelijk halsketting (met betekenissen), en armbanden.
Ik ga je een pb sturen.

Groetjes Marja