Even voorstellen, wie staat er achter ShirtsofCotton

1
Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd lid van het forum .... en a en toe vind ik hier goede informatie. Wij werken al even met Magento en dat bevalt ons wel goed.

Mijn naam is Sean, al enige jaren actief op internet. Eerst met Mouwlengte7 overhemden en sinds kort met het perfecte v-hals t-shirt voor onder je overhemd .... en dat laatste dat is eigenlijk gekomen op aangeven van al onze trouwe klanten van Mouwlengte7! We werken erg graag samen met onze klanten - althans we doen ons uiterste best!!! - om zo goed mogelijk te luisten en verbeteringen door te voeren. Ik denk dat hier ook de kracht schuilt

Ik zal anderen helpen waar nodig. Of PM mij als ik je met Magento kan helpen. Of als je graag eens een backlinkje plaatst ....
ShirtsofCotton T-shirts
Overhemden @ overhemden.com
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!