Beste Webwinkeliers,
Samen met een zakelijke vriend van mij heb ik http://www.wipect.nl opgericht. Wipect is een webshop waarin allerlei gadgets verkocht gaan worden voor smartphones. Momenteel bieden wij als hoofdproduct al de Touch Speaker aan. Het aanbod aan producten hopen wij zo snel mogelijk uit te breiden.
Vanwege mijn baan heb ik al vele webshops gemaakt voor anderen, dit is echter de eerste keer dat ik er zelf een beheer. Wanneer jullie tips hebben over de (Magento) webshop hebben dan hoor ik dat graag.
Voor vragen over Magento kunnen jullie mij altijd bereiken.
Met vriendelijke groet,
Peter van der Lugt,
namens WiPect
Re: De ondernemers achter WiPect electronica
2Dit topic is bedoelt voor de persoon achter de webwinkel.
Je kan hier jezelf en je eventuele webwinkel voorstellen. Vertel vooral zo veel mogelijk over jezelf en laat het marketingpraatje voor je webwinkel maar grotendeels achterwege. Als we enthousiast zijn over je post, bezoeken - en beoordelen - we die graag zelf.
Dingen die wij altijd leuk vinden zijn je leeftijd en hobbies, en hoe je zo dit wereldje binnen bent komen rollen. Ook technische achtergrond informatie over je website als welk pakket, hoeveel producten, misschien zelfs wat andere cijfers als je dat wilt, dat is leuke informatie.