Ik heb een objectieve adviseur nodig! Iemand die mij tegen betaling de juiste adviezen kan geven voor de ontwikkeling van mijn webwinkel omdat ik ook eens wat ruggespraak nodig heb om mijn webwinkel verder te kunnen ontwikkelen. Ik zoek bij voorkeur iemand die zelf een aantal succesvolle webwinkels heeft en zelf beheerd en uit ervaring kan spreken.
Tot nu toe heb ik bijna alles gedaan dat op veel "things tot do" lijsten staat waarmee je een webwinkel succesvol kunt promoten. Ik wil weten wat ik nog meer kan doen, nog beter kan doen en wat ik bijvoorbeeld juist niet moet doen. Ik zoek bij voorkeur iemand in de driehoek tussen: Den Bosch, Eindhoven en Tilburg.
Met wie van jullie kan ik een keer om de tafel gaan zitten voor een leerzaam gesprek waarmee ik in 2014 meer uit mijn webwinkel kan halen.
Bij voorkeur reageren via e-mail: boordevolstijl@gmail.com
Re: Ik heb een objectieve adviseur nodig!
2Leuk om je bericht te lezen. Dit is eigenlijk precies wat ik aanbied via http://www.webshopadvies.nl. Heb momenteel geen eigen webwinkels meer, maar heb die wel gehad en heb ook veel webwinkels gebouwd. Zal je per e-mail wat informatie toezenden.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
3Ik kan Marcel wel aanbevelen, want hij kent het klappen van de zweep goed. Het siert Marcel ook dat hij hier openbaar reageert; per e-mail kun je namelijk vooral reacties verwachten van "adviseurs" die je eigenlijk een Magento-webwinkel of een SEO/SEA-traject van een paar duizend euro willen aansmeren.libertes schreef:Leuk om je bericht te lezen. Dit is eigenlijk precies wat ik aanbied via http://www.webshopadvies.nl. Heb momenteel geen eigen webwinkels meer, maar heb die wel gehad en heb ook veel webwinkels gebouwd. Zal je per e-mail wat informatie toezenden.
Ik zit zelf in Eindhoven. Bel me gerust eens als je wilt sparren: (040) 248 23 11.
4Ik denk ook dat het slim is om eens met mensen via dit forum contact te onderhouden.
In het verleden enkele keren adviseurs op bezoek gehad met de mooiste verhalen, wat een b*llshit verhalen waren dat zeg
Uiteindelijk heb ik en leer ik het meest van mensen als Ward
Had alleen niet verwacht dattie hier zijn nr publiekelijk zou posten ..
In het verleden enkele keren adviseurs op bezoek gehad met de mooiste verhalen, wat een b*llshit verhalen waren dat zeg

Uiteindelijk heb ik en leer ik het meest van mensen als Ward

Had alleen niet verwacht dattie hier zijn nr publiekelijk zou posten ..
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Dan maak ik een afspraak met Ward. Ik hoop veel van hem op te kunnen steken.
Bedankt voor de tips.
Bedankt voor de tips.
6@Ward bedankt! En ook direct gefeliciteerd! Denk dat je zelf ook erg goede kennis hebt op het gebied van webwinkels. Denk dus dat de TS een goede keuze heeft gemaakt. Verder denk ik dat het voor veel starters slim is om zich periodiek te laten coachen door iemand die al wat langer mee draait. Wat dat betreft dus een slimme keuze.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m