Webdesigner gezoch voor een educatief en boeiend plan.

1
Beste allemaal,

Ik loop al lang met een groot plan voor een Internationale website over de Tweede Wereldoorlog.

Hier in het "kort" het plan:

Ik wil een grote Europese databank opzetten van oude foto's, gemaakt tijdens de Tweede Wereldoorlog. Nu is dit niet zo bijzonder natuurlijk, maar ik wil deze foto's koppelen aan googlemaps (streetview) zodat de bezoeker van mijn website interactief de huidige locatie kan bekijken waar de WOII foto destijds gemaakt is.
Het doel hiervan is om de huidige generatie en komende generatie te laten beseffen dat plekken waar ze dagelijks langs komen, wonen of jaarlijks op vakantie gaan, een geschiedenis hebben en dat er soms ingrijpende dingen hebben plaats gevonden die op foto zijn vastgelegd destijds.
(Bijvoorbeeld treurige dingen zoals een razzia, of huizen die in puin lagen door een bominslag, maar ook blije momenten zoals de bevrijding)
Dat besef wil ik hiermee laten zien met mijn site.

Het doel is om eerst alle grote slagvelden in kaart te brengen zoals Normandie (D-Day), Ardennenoffensief, Omgeving Arnhem/Nijmegen (Market Garden) en alle Europese hoofdsteden zoals Amsterdam.
Ook wil ik er een forum aan koppelen zodat met interactief mee kan denken.
Natuurlijk zal de site ook gekoppeld worden aan de bekende sociale media zodat ik vanuit daar de site bekend kan maken en mensen actief kan laten mee doen. (Bijvoorbeeld WOII foto's insturen die nog niet op de site staan om zo de databank uit te bouwen.)

Aangezien het project voor mij op vrijwillige basis is en mij al veel tijd gekost heeft en nog gaat kosten in de toekomst, wil ik er naast het educatieve doel ook een klein verdienmodel mee opzetten.
Dit wil ik doen met de mogelijkheid voor google adds of kleine banners en een kleine webwinkel waar ik wat items kan verkopen die te maken hebben met de Tweede Wereldoorlog.

Mijn hele project voor de website heb ik uitgewerkt op papier staan......alleen ik beschik de kennis niet om dit te realiseren.
Het is wel de bedoeling dat ik na het opleveren van de website, zelf in staat ben om de site bij te werken en uit kan bouwen met het toevoegen van nieuwe foto's. Hier wil ik niet voor afhankelijk zijn van de webdesigner.

Ik zoek geen webdesigners die het alleen voor het geld doen, maar ik zoek iemand die het een leuk project vind en hier met passie wat moois van wil maken. Dus ook iemand die bereid is om service te verlenen en die mee wilt denken.
Uiteraard begrijp ik dat het maken van een dergelijke website ook zijn prijs heeft. Daar heb ik voor gespaard, dus dat komt wel goed.

Ik heb via marktplaats een paar mensen benaderd en deze waren heel positief, maar hadden op korte termijn geen tijd voor mijn project.

Op Facebook heb ik een pagina aangemaakt waar ik Toen en Nu foto's van Normandie heb gezet:
https://www.facebook.com/NormandyWW2ThenandNow.nl

Op deze manier probeer ik al de doelgroep te bereiken. Als de website online gaat, zal ik ook via Facebook een schaduwpagina aanmaken waar ik regelmatig WOII foto's zal plaatsen met de streetviewlocatie erbij met de opmerking dat op de website alles netjes genavigeerd is.....

Hebben jullie tips bij wie ik kan aankloppen ???