Re: Jouw "kerstkaart" 2013

3
Vind het een beetje armoedig. Een kerstkaart via de mail versturen aan je (zakelijke) relaties.

Dan denk ik, blijkbaar zijn de zaken zo slecht gegaan afgelopen jaar dat je geen geld hebt om de kaart via de post te versturen.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Jouw "kerstkaart" 2013

5
Dan denk ik, blijkbaar zijn de zaken zo slecht gegaan afgelopen jaar dat je geen geld hebt om de kaart via de post te versturen.
Waarom meer geld uitgeven dan nodig is? Had ook iedereen een kerstpakket kunnen sturen, maar dat geld moet linksom of rechtsom terugverdiend worden.

Een standaard kaart van een bedrijf die gedrukt is haalt naar mijn idee ook weinig uit. Alleen wanneer deze persoonlijk geschreven is maak je echt een band met je klant. Dat laatste is voor veel bedrijven wellicht wel een optie (voor de vaste klanten).

Verder vind ik het erg leuk als bedrijven nieuwe manieren bedenken om de kerstwens te versturen. Een e-mail haalt natuurlijk weinig uit tegenwoordig. Je moet echt opvallen om het rendement te zien.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m