Ik maak een tijdje gebruik van webmaster tools. Zo bekijk ik ook regelmatig de indexeringstatus, maar die is sinds 1 januari blijven hangen en laat niks meer zien na 31 dec.
Bovenaan staat : Indexeringsstatus Gegevens voor het afgelopen jaar worden weergegeven
2013 dus.. Hoe kan ik dit veranderen naar dit jaar?
De zoekopdrachten worden wel gewoon bijna elke dag bijgewerkt.
Alvast bedankt!
Re: Webmaster tools
2Google zal je webwinkel vaker indexeren wanneer deze belangrijker geacht wordt. Oplossing? Meer relevantie links vinden en je webwinkel zelf vaker updaten. Dan zal Google ook vaker langs komen.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
3Google is niet gestopt met indexeren maar laat alleen de gegevens van het afgelopen jaar zien. Nieuwe producten en blogartikelen die ik in de afgelopen week heb toegevoegd zijn via google gewoon te vinden. Naar mijn idee wordt de website dus wel geindexeerd.
4Dit staat er altijd. Hij laat van 21/1/2013 tot 20/1/2014 zien (Op dit moment.)Gegevens voor het afgelopen jaar worden weergegeven
Dus letterlijk de afgelopen 365 dagen vanaf vandaag. Zet je muis op de lijn aan het einde en daar moet dan 2014 staan.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Hmm.. ik ga thuis nog eens kijken hihi. Het is bij alle 3 de websites hetzelfde dus misschien kijk ik wel gewoon verkeerd..