als een cadeautje

1
Ik heb allemaal kleine brievenbuspost producten. Nu wil ik deze producten eens in een leuk hoesje of iets dergelujks stoppen.

Denk aan van die iets groter dan a6 papieren hoesjes die je bijvoorbeeld krijgt als je postzegels of kaarten bij een toeristenshop of boekenwinkel krijgt.

Wie kent een adres waar ik dit kan bestellen? Wel met diverse leuke en vrolijke patroontjes.

Re: als een cadeautje

2
De vraag is waar niet. Ik geloof dat iedere verpakkingswinkel wel vrolijk gekleurde doosjes of enveloppen en zakjes in alle kleuren en maten verkoopt.

Ken je google?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

3
Ja ik ken google. Maar zijn er ook winkels die zich richten op webshops?

En gebruiken jullie wel eens dat soort verpakkingen en bij welk bedrijf is de kwaliteit en de prijs goed?

Er zullen vast overal winkels voor bestaan maar ik koop niet zomaar ergens.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Je kan bijvoorbeeld eens kijken bij Paardekooper. Die hebben zowel fysieke winkels als een webshop. Je kan dan dus ook langs om te kijken wat je mooi vind!