[101dashcam.nl] Benieuwd naar jullie feedback

1
Hallo iedereen,

Sindskort heb ik mijn eerste webshop, uit een serie die nog komen gaan, gelanceerd. Het is een webshop in auto camera's.

Ik ben erg benieuwd naar jullie eerste indruk van de webshop. Hierbij de link: 101dashcam.nl

Groet,
Rick
101Dashcam.nl- De mooiste beelden vanuit je auto

Re: Benieuwd naar jullie feedback

2
Ik vind je webshop er op eerste gezicht goed uitzien. Alle informatie die ik belangrijk vind als consument kan ik snel vinden (adres, telefoonnummer etc etc.). Ik zou wel het kvk nummer ook nog even bij contact benoemen, dan weet een consument ook meteen dat het met een echt bedrijf van doen heeft. Er zijn veel hobbywebshops op het net, je wilt je daar graag van onderscheiden lijkt mij ;).

Zou ook nog even kijken naar je retour procedure, je zegt nu niks over dat na retour aanmelding, de klant 14 dagen heeft om het terug te sturen. Dit zijn nieuwe regels die vanaf mids dit jaar zowieso opgenomen moeten zijn wil je aan de wettelijke regels voldoen.

Verder is het meteen duidelijke wat je verkoopt. Misschien nog even wat hogere kwaliteit productfoto's proberen te krijgen. En misschien is het ook wel een heel goed product om video's voor te maken om het product te 'showen'. Veel succes!
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook