www.tophoesje.nl te koop

1
Wegens prive omstandigheden bied ik tophoesje.nl aan.
Deze site is inmiddels enkele weken in de lucht en mag weg tegen elk aannemelijk bod.

Bij de verkoop zit o.a.:
Een voorraad +- 50,-
Domeinnaam+site
Leverancier
Facebookaccount van 70 likes (nederlands)
Twitter account met 2600 volgers (nederlands)

voor statistieken en omzetten graag een mail sturen naar info@tophoesje.nl of stuur een priveberichtje, nogmaals hij mag weg tegen elk aannemelijk bod.

Re: www.tophoesje.nl te koop

2
Marc L schreef:Wegens prive omstandigheden bied ik tophoesje.nl aan.
Deze site is inmiddels enkele weken in de lucht en mag weg tegen elk aannemelijk bod.

Bij de verkoop zit o.a.:
Een voorraad +- 50,-
Domeinnaam+site
Leverancier
Facebookaccount van 70 likes (nederlands)
Twitter account met 2600 volgers (nederlands)

voor statistieken en omzetten graag een mail sturen naar info@tophoesje.nl of stuur een priveberichtje, nogmaals hij mag weg tegen elk aannemelijk bod.
Van de 2600 volgers zijn er 2599 die je alleen volgen voor meer semi-erotische foto's van Miley Cyrus die je blijft posten. Professioneel.

Nouja niet helemaal waar 95% zit geen levend persoon achter. Is tophoesjes.nl ook van jou?

Sorry ik ben bang dat je webwinkel niks waard is. Er worden hier wekelijks webwinkels met hoesjes te koop gezet. Als het niet een mijnwebwinkel shop was geweest had je misschien nog 5 euro gehad van iemand die ook denkt dat hoesjes een gat in de markt is. Nog even en er zijn meer webwinkels die hoesjes verkopen dat er mobieltjes zijn die hoesjes nodig hebben :roll:
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!