Hallo,
Kan iemand mij helpen met een adres van een leverancies/groothandel van de volgende ringen:
RVS ringen met wisselbare steentjes en ringen in de stijl van het merk Pommellato.
Ik weet dat deze ringen gemaakt worden omdat ik ze vaak op markten etc zie maar natuurlijk niemand die mij wil vertellen waar ze deze inkopen.
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Alvast heel erg bedankt!
Gr. Nataschja
Re: Groothandel/leverancies ringen
2Ik bespeur enige irritatie in de zin 'maar natuurlijk niemand die mij wil vertellen waar ze deze inkopen'.
Probeer je eens in de ander te verplaatsen. Wat verwacht je nu? Dat een ondernemer zijn leveranciers zomaar even aan jou doorgeeft? Hij kijkt wel uit. Over drie maanden sta jij met een kraam tegenover hem en ga je net onder zijn prijs zitten. Wat zou jij zelf doen?
Heb je zelf al gezocht op het internet? Heb je alle mogelijke zoektermen al gebruikt? Heb je het al in het Engels geprobeerd?
Probeer je eens in de ander te verplaatsen. Wat verwacht je nu? Dat een ondernemer zijn leveranciers zomaar even aan jou doorgeeft? Hij kijkt wel uit. Over drie maanden sta jij met een kraam tegenover hem en ga je net onder zijn prijs zitten. Wat zou jij zelf doen?

Heb je zelf al gezocht op het internet? Heb je alle mogelijke zoektermen al gebruikt? Heb je het al in het Engels geprobeerd?
3wat misschien wel sneller is ...
Contact op nemen met het merk zelf, zij zullen je dan doorverwijzen naar de importeur/distributeur van Nederland of Benelux of misschien Europa.
Contact op nemen met het merk zelf, zij zullen je dan doorverwijzen naar de importeur/distributeur van Nederland of Benelux of misschien Europa.
4Dat was ook niet vervelend bedoelt met de opmerking dat niemand mij dat gaat zeggen. Zou ik ook niet doen!
Helaas ben ik al een hele tijd aan het zoeken en heb al alle mogelijke termen gebruikt in google maar kan helaas niks vinden.
Aan de importeur van deze echte ringen heb ik niks want Pomellato ringen kosten 1500 euro per stuk. De echte wisselringen zijn van Milano zijn ook te duur voor mijn klanten.
Er bestaat heel veel "namaak" en sieraden die erop lijken.
Het merk Biba heeft bijv. ringen die lijken op Pomellato.
Met hun heb ik ook al contact gehad en mag niks via hun afnemen omdat ze al genoeg winkels in mijn omgeving hebben met hun sieraden.
Helaas ben ik al een hele tijd aan het zoeken en heb al alle mogelijke termen gebruikt in google maar kan helaas niks vinden.
Aan de importeur van deze echte ringen heb ik niks want Pomellato ringen kosten 1500 euro per stuk. De echte wisselringen zijn van Milano zijn ook te duur voor mijn klanten.
Er bestaat heel veel "namaak" en sieraden die erop lijken.
Het merk Biba heeft bijv. ringen die lijken op Pomellato.
Met hun heb ik ook al contact gehad en mag niks via hun afnemen omdat ze al genoeg winkels in mijn omgeving hebben met hun sieraden.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Beste,
Zelf hebben wij een sieradenlijn vergelijkbaar met dezelfde stijl ringen die je zoekt.
Je kan me altijd contacten.
Zelf hebben wij een sieradenlijn vergelijkbaar met dezelfde stijl ringen die je zoekt.
Je kan me altijd contacten.
6Beste,
Als u nog op zoek bent naar wisselsieraden aan een betaalbare prijs
mag u me altijd contacteren.
We zijn een groothandel in zilveren en stainless steel sieraden en gelegen
in België.
Groeten
Lili Deluxe
http://www.lili-deluxe.com
Als u nog op zoek bent naar wisselsieraden aan een betaalbare prijs
mag u me altijd contacteren.