[genzobiedmeer.nl] graag jullie ongezoute mening.

1
Dag iedereen,

Ik ben nu al een tijdje bezig met mijn webshop het loopt redelijke lekker alleen is mijn bounce te hoog 50 % ikweet niet meer precies waar het aan licht mischien kunnen jullie iets zien trouwens alle kritiek is welkom.

het gaat om http://www.genzobiedmeer.nl

aan de landings pagina word gewerkt die laat ik door iemand schrijven aan gezien ik zelf geen idee heb hoe ik dat moet doen en zo woorden blind als maar kan zijn. tevens laat ik hem ook wat product teksten schrijven.
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl

Re: [genzobiedmeer.nl] graag jullie ongezoute mening.

2
even heel snel omdat ik eigenlijk iets anders moet doen dan forummen :lol: :wink:
dit is het allereerste wat ik zag:

Bezoeker !
Wilt u inloggen? Of wilt u zich als nieuwe klant Aanmelden ?
Kijkt u rustig rond, u hoeft alleen in te loggen of u als nieuwe klant aan te melden wanneer u besluit een bestelling te plaatsen ! Uw winkelwagen wordt automatisch overgenomen nadat u inlogt of zich als nieuwe klant aanmeldt.

ik denk dat heel veel mensen dan al afhaken. En dan bedoel ik niet eens dat er veel mensen afhaken als ze een account moeten aanmaken(wat ook een feit is) maar ik bedoel het feit dat dat het eerst in het oog springt.

Ten tweede vind ik de site onoverzichtelijk qua indeling

En, je hebt een gastenboek, dat is schattig als je een hobby/knutselwinkeltje hebt....je kan beter een klantenbeoordelingssysteem nemen voor je webwinkel.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
-De site oogt erg rommelig en onoverzichtelijk. Niet echt professioneel. Daar zou ik echt hard aan werken.
-Ik zou het inloggen weghalen, dan schrikt af om te bestellen.
-Veel foto's zijn niet duidelijk.
-
Hoe werkt de betaling bij de bestellingen?
Na het plaatsen van uw bestelling kunt u een keuze maken uit 3 betalingsmogelijkheden:

1.Betalen via paypal
2.De betaling zelf overmaken
3.Paypal
Huh?

-
Hoe worden de pakketten verzonden?
De pakketten worden verzonden door DPD en/of tnt post
Dat is tegenwoordig PostNL.
Zie ook je algemene voorwaarden.

Succes.

6
hoi,

bedankt voor de reachties hoe zouden jullie het dan netter maken ? en kwa structuur?

Ik blijf die erg moeilijk vinden

ik heb veel van de dingen al aan gepast de andere dingen komen in de loop van de week hopelijk.

Henze
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl