Beste forum leden,
Vorig jaar in augustus ben ik gestart met mijn webshop http://www.elektroshop-emmen.nl.
Wij hebben een groot assortiment aan elektrotechnische materialen wat wij verkopen. Aangezien de inhoud van mijn webshop blijft groeien vind ik het belangrijk om alles goed overzichtelijk te houden. Ik ben zelf elektrotechnisch aangelegd, dus voor mij lijkt alles overzichtelijk, maar hoe kijken mijn klanten hier naar.
Ik wil graag jullie mening hierover horen en evt. Input ontvangen.
Gr. Elektroshop Emmen
Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?
2Paar dingen vallen op:
Bij het annuleren van een bestelling;
Retour sturen op eigen kosten mag dan weer wel.
Ik zie geen achteraf betaalmethode? Zie artikel 13 van je algemene voorwaarden.
Verder overzichtelijke site, goede contactinformatie.
Bij het annuleren van een bestelling;
En bij het weigeren van een bestelling:De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht.
Je zal ook de verzendkosten moeten vergoeden in beiden gevallen.Elektroshop Emmen zal de gehele aankoopsom, exclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten.
Retour sturen op eigen kosten mag dan weer wel.
DAt hoeft ook niet. Klant mag zonder bericht retour sturen.Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Elektroshop Emmen kenbaar te worden gemaakt.
Ik zie geen achteraf betaalmethode? Zie artikel 13 van je algemene voorwaarden.
Verder overzichtelijke site, goede contactinformatie.
Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?
3Ilonajoy schreef:Paar dingen vallen op:
Bij het annuleren van een bestelling;En bij het weigeren van een bestelling:De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht.Je zal ook de verzendkosten moeten vergoeden in beiden gevallen.Elektroshop Emmen zal de gehele aankoopsom, exclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten.
Retour sturen op eigen kosten mag dan weer wel.
DAt hoeft ook niet. Klant mag zonder bericht retour sturen.Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Elektroshop Emmen kenbaar te worden gemaakt.
Ik zie geen achteraf betaalmethode? Zie artikel 13 van je algemene voorwaarden.
Verder overzichtelijke site, goede contactinformatie.
Beste Ilonajoy,
Bedankt voor je input, bovenstaande punten betreft annuleren/retourneren heb ik tot op heden altijd wel zo uitgevoerd. Ik heb dit gelijk aangepast.
De achteraf betaling wordt pas zichtbaar als de klanten hiervoor toestemming hebben gekregen.
Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?
4Hoi,
Site ziet er netjes en verzorgd uit, de kleuren zijn niet mijn ding, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik vind je verzendkosten in de huidige tijd te hoog 6,95 euro. Ik zelf zal dan verder zoeken waar ik het goedkoper of gratis verzonden kan krijgen (concurrentie genoeg). Overigens zag ik een paar artikellen(bijv Professionele schroefbitset van Makita 42-delig) die fors duurder was dan bij de concurrent en dan was hij bij jou ook nog in de aanbieding.
Ook vind ik het prettig als er een klantbeoordeling op de site te vinden is zoals bijv KiyOh.nl
Dit geeft toch een stukje vertrouwen, je moet jezelf altijd afvragen: Waarom zou men bij mij moeten bestellen?
succes!
Site ziet er netjes en verzorgd uit, de kleuren zijn niet mijn ding, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik vind je verzendkosten in de huidige tijd te hoog 6,95 euro. Ik zelf zal dan verder zoeken waar ik het goedkoper of gratis verzonden kan krijgen (concurrentie genoeg). Overigens zag ik een paar artikellen(bijv Professionele schroefbitset van Makita 42-delig) die fors duurder was dan bij de concurrent en dan was hij bij jou ook nog in de aanbieding.
Ook vind ik het prettig als er een klantbeoordeling op de site te vinden is zoals bijv KiyOh.nl
Dit geeft toch een stukje vertrouwen, je moet jezelf altijd afvragen: Waarom zou men bij mij moeten bestellen?
succes!
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?
5Prima toch? Ik zie dit soort reacties wel vaker, maar begrijp ze eigenlijk niet helemaal. Ik verkoop liever 10 van die setjes met 10 euro marge dan 20 met 5 euro marge.Be-Slank schreef:Overigens zag ik een paar artikellen(bijv Professionele schroefbitset van Makita 42-delig) die fors duurder was dan bij de concurrent en dan was hij bij jou ook nog in de aanbieding.
Ik vind de webshop goed in elkaar zitten, strak en professioneel, daar houd ik wel van.
Bij je header staan de afbeeldingen (de tekst in elk geval) achter de stekker/contra-stekker aan de linkerkant staat.
Ik ben het wel eens met de verzendkosten, 6.95 is fors, vanaf € 250,- is ook vrij hoog. Om beter te concurreren zou je het kunnen verlagen.
Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?
6In het begin bij het bouwen van de shop waren de verzendkosten één van de grootste struikelblokken. Ik heb er voor gekozen om zoveel mogelijke producten aan te bieden voor een scherpe prijs (helaas dus niet altijd haalbaar bv. met de bitset) i.p.v. lagere verzendkosten.
Wij zitten inderdaad in een concurrerende business en hebben ook lage marges. Bij voldoende omzet zal ik dit zeker overwegen om te gaan aanpassen.
Betreft KiyOh: Dit komt t.z.t. Voor het bouwen van een webshop met adverteren etc. is toch een aardige investering geweest en ik wil wel voldoende klanten hebben die een beoordeling achter kunnen laten. Ik ben het wel met je eens dat goede beoordelingen vertrouwen wekt bij de consument.
Bedankt voor jullie input
Wij zitten inderdaad in een concurrerende business en hebben ook lage marges. Bij voldoende omzet zal ik dit zeker overwegen om te gaan aanpassen.
Wat bedoel je hier precies mee? Ik heb er naar gekeken, maar mij is nog niks opgevallen.Bij je header staan de afbeeldingen (de tekst in elk geval) achter de stekker/contra-stekker aan de linkerkant staat.
Betreft KiyOh: Dit komt t.z.t. Voor het bouwen van een webshop met adverteren etc. is toch een aardige investering geweest en ik wil wel voldoende klanten hebben die een beoordeling achter kunnen laten. Ik ben het wel met je eens dat goede beoordelingen vertrouwen wekt bij de consument.
Bedankt voor jullie input
Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?
8Ik zat al tussen den stekkers en contrastekkers te kijken . Heb in ieder geval 1 afbeelding aan kunnen passen.
thnx
thnx
Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?
9Als het inderdaad in deze verhouding is klopt het. Maar meestal is het een verhouding van 1 setje met 10 euro marge en 10 setje met 5 euro. Ook kan je vaak goedkoper inkopen als je grotere afnames hebt. Verder is het natuurlijk ook sterk afhankelijk van wat je verkoopt.henk-k schreef:
Prima toch? Ik zie dit soort reacties wel vaker, maar begrijp ze eigenlijk niet helemaal. Ik verkoop liever 10 van die setjes met 10 euro marge dan 20 met 5 euro marge.
Ik zelf ga inderdaad ook niet altijd voor goedkoop en betaal graag extra voor bijv service en kwaliteit, maar in dit geval is het een bitset, die bij de concurrent exact hetzelfde is.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?
10Deze afbeelding heeft professionele een typfout
http://www.elektroshop-emmen.nl/image-v ... /image.jpg
http://www.elektroshop-emmen.nl/image-v ... /image.jpg