lightinthebox.com donkere doos van Pandora???

1
ik heb een mini laptop en een tablet met toebehorten besteld< online bij Lightinthebox.com De zending was keurig op tijd, de invoerkosten waren we van op de hoogte. keurig ingepakt, leek allemaal prima. Tablet werkt super, toebehoren ook. Maarrrrr de minilaptop weegt ongeveer een half ons, is van heel dun plastic en blijft ook met geheugenkaart erg traag. Batterij bleek geen power vast te houden en was binnen een half uur leeg, ook nog een stempel op het scherm..kortom.. niet blij!! ben nu 2 weken bezig om een retouradres te krijgen...helaas..mails komen terug, buttons werken niet...
GELD WEG?????
Wie heeft de goede ingang wel gevonden????

Re: lightinthebox.com donkere doos van Pandora???

4
Donkere doos voor domme mensen. Voor een prikkie een tablet verwachten en dan nog verongelijkt zijn dat de batterij duur tegenvalt :? Het geld ben je kwijt zie het als leergeld
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: lightinthebox.com donkere doos van Pandora???

5
wat een onaardige reacties zeg.. ik verwacht dat een bedrijf goederen verkoopt en daar dan ook de verantwoording voor neemt.. Rechtstreeks van de groothandel kopen is altijd voordeliger.. daarom niet slechter.. Anders kunnen groothandels hun deur wel sluiten he...

Ik heb dit artikel in de eerste plaats geplaatst om anderen te waarschuwen, niet om door bijdehandte mensen afgezeken te worden!