ook ik stel mij hier voor

1
Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw in de webwinkelwereld. :P

Het idee van artikelen verkopen via internet is ontstaan, doordat er steeds meer via social media verloopt. De huispakken en kninderkleding vliegen je daar om de oren.
In eerste instantie zal ik via social media en bijvoorbeeld een seizoensmarkt gaan verkopen, maar het is o zo makkelijk om dan direct reclame te kunnen maken voor je eigen webwinkel.

Ik moet nog wel bedenken hoe ik dat ga combineren met mijn 32 uur durende werkweek. Een vast contract zeg je ook niet zomaar op. Ik ben overigens erg nieuwsgierig naar de ervaringen van mensen die ook zo gestart zijn. Positieve en negatieve ervaringen zijn welkom!

Er zijn veel vragen waar ik antwoord op wil hebben. Ik heb de komende dagen veel te lezen :D

Hartelijke groeten

Re: ook ik stel mij hier voor

2
Het starten van een webwinkel kost veel tijd en succes/winst zul je waarschijnlijk pas hebben over een paar jaar. Dus in dat licht is een vaste baan wel fijn, zolang je maar wel de nodige tijd vrij kunt maken voor je webwinkel. Zo verwachten klanten wel een snel antwoord en is dagelijks de e-mails beantwoorden wel een must.

Ik ben benieuwd naar de vraag die ik welke starter stel: "Wat maakt jouw webwinkel uniek?". Kortom, waarom zou ik bij jou shoppen en niet bij een concurrent. Kun je die vraag goed beantwoorden, dan is de basis voor succes aanwezig. Veel succes en natuurlijk ook veel plezier met je eigen onderneming.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: ook ik stel mij hier voor

3
Bedankt voor je snelle reactie. Dat is een goede vraag. Ik wil mij onderscheiden door uiteraard mijn klantvriendelijkheid. Verder wil ik mij in eerste instantie richten op mij eigen regio waarbij ik gratis of tegen een laag tarief kan leveren.

Ik ben benieuwd naar de reacties van andere webwinkeleigenaren die ook gestart zijn op een zolderkamer in de avonduren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.