Als verjaardags cadeau, maar nu ook zeker rondom sinterklaas.
Nu zie ik soms in webshops wel de mogelijkheid dat ze kadobonnen hebben, eigen bonnen.
Dit lijkt ons misschien ook wel wat, wie heeft dit ook en wat zijn de ervaringen?
Ik weet bijvoorbeeld van een andere webshop houder dat ze de bon in een soort karton achtig iets hebben laten drukken (hoe je geloof ik ook de standaard boekenbon krijgt alleen dan nog luxer) dus een luxe verpakking en dan de drukkosten ed drukken door verzendkosten gewoon 6,75 te laten doen in plaats van lager omdat het natuurlijk brievenbuspost is.
Alleen vind ik dat een beetje weird, iemand heeft niks met dieren benodigdheden en koopt alleen een bon van bijvoorbeeld 10 euro waarde en betaald dan 16,75. Of is dat juist normaal?
Of moet je het zien dat het een soort marketing is dat je een nieuwe klant in je shop krijgt en deze misschien meer besteld dan de waarde?
Alleen online is niet echt een optie, want op de verjaardag kun je niet met een e-mail aan komen, het moet wel iets fysieks zijn.
Graag hoor ik van mensen of ze ook een bon hebben, hoe die opgelost is en een foto van de bon zou ook erg leuk zijn voor inspiratie