Re: Feedback voor tweedehands merkkinderkleding winkel

4
Hoeveel bezoekers komen er op de website en hoeveel procent daarvan plaatst daadwerkelijk een bestelling?

Het is eigenlijk niet direct duidelijk wat je nou verkoopt, een bezoeker moet echt de tekst gaan lezen om erachter te komen dat het om tweedehands kleding gaat. Daarnaast heb je het hier over tweedehands merkkleding/merkkinderkleding, beide woorden (merkkleding, merkkinderkleding) komen niet voor op je beginpagina.

Aan de linker kant heb je een enorme lijst met categorieën. Leuk, maar als ik gewoon een jongensbroek wil kan ik daar niet naar zoeken. Ik kan enkel kiezen voor jongens, of een merk/maat aanklikken.

Kijk ook eens naar je teksten. Taaltechnisch zal het kloppen, maar persoonlijk vind ik "kan u" erg lelijk. Daarnaast zijn je teksten soms lastig te volgen, of eigenlijk gewoon raar. Bijvoorbeeld:
Kleding voor kinderen kan zeer mooi zijn, maar soms ook duur voor de periode dat ze bepaalde kleding kunnen dragen. Kinderen kunnen snel groeien, waardoor sommige kinderkleding nog als nieuw lijkt, of toch nog een goede kwaliteit bezit. Daarom is het handig als u kleding kan inleveren die niet meer past voor uw kinderen. Als u in dit geval vertoeft, dan kan u deze kleding bij ons inleveren. Wat zeer goed meegenomen is, is dat u hiervoor nog een mooi geldbedrag terug ontvangt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback voor tweedehands merkkinderkleding winkel

5
@henk-k, ik heb dagelijk 50 tot 60 unieke bezoekers, dat is niet veel dat weet ik, helaas hebben we nog geen verkopen.

Teksten heb ik aangepast, ook heb ik de categorieën beter in gedeeld, wij zagen dat ook in, thanks.

Zijn er nog meer dingen die we kunnen verbeteren?


henk-k schreef:Hoeveel bezoekers komen er op de website en hoeveel procent daarvan plaatst daadwerkelijk een bestelling?

Het is eigenlijk niet direct duidelijk wat je nou verkoopt, een bezoeker moet echt de tekst gaan lezen om erachter te komen dat het om tweedehands kleding gaat. Daarnaast heb je het hier over tweedehands merkkleding/merkkinderkleding, beide woorden (merkkleding, merkkinderkleding) komen niet voor op je beginpagina.

Aan de linker kant heb je een enorme lijst met categorieën. Leuk, maar als ik gewoon een jongensbroek wil kan ik daar niet naar zoeken. Ik kan enkel kiezen voor jongens, of een merk/maat aanklikken.

Kijk ook eens naar je teksten. Taaltechnisch zal het kloppen, maar persoonlijk vind ik "kan u" erg lelijk. Daarnaast zijn je teksten soms lastig te volgen, of eigenlijk gewoon raar. Bijvoorbeeld:
Kleding voor kinderen kan zeer mooi zijn, maar soms ook duur voor de periode dat ze bepaalde kleding kunnen dragen. Kinderen kunnen snel groeien, waardoor sommige kinderkleding nog als nieuw lijkt, of toch nog een goede kwaliteit bezit. Daarom is het handig als u kleding kan inleveren die niet meer past voor uw kinderen. Als u in dit geval vertoeft, dan kan u deze kleding bij ons inleveren. Wat zeer goed meegenomen is, is dat u hiervoor nog een mooi geldbedrag terug ontvangt.
Tweedehands merkkinderkleding

Re: [vintage-kids.nl]Feedback voor tweedehands merkkinderkle

10
De tekst onder de header vind ik een beetje overbodig>
Vintage-Kids.nl
Beste bezoeker, welkom op vintage-kids.nl. Op deze website vindt u prachtige tweedehands kinderkleding, die u kunt kopen. U kunt hier ook zelf kinderkleding verkopen, zodat u hier zelf wat aan kunt verdienen
Als ik op een webshop kom, en prijzen zie, snap ik namelijk wel dat ik die dingen kan kopen :wink:

Je zou het menu bovenaan wel duidelijker kunnen maken: groter, misschien de balk wat donkerder, en de volgorde van de pagina's in het menu zou je kunnen veranderen. Die vind ik nu namelijk wat onlogisch. Ik zou eerder denken "webshop - nieuwe artikelen - kleding verkopen - blog - contact". En voorwaarden kan dan misschien onderaan de pagina.

Alle productfilters staan nu links helemaal uitgeklapt, waardoor ik heel lang moet scrollen voordat ik onderaan de pagina ben. Je zou hier kunnen kijken naar een manier om dit overzichtelijker te maken.
http://unhidden.nl