Mijn nieuwe winkel: http://www.adrialle-cadeau.com
Dit is mijn eerste winkeltje. Nog niet bij google aangemeld, daarom wil ik graag om advies. Gaan jullie kopen bij zulke winkel? Wat moet ik nog verbeteren? Nederlands is niet mijn moeder taal, ik ben zelf uit Litouwen gekomen. Ik denk, dat er zitten veel taal foutjes. Ja, ik denk, maar hoop, dat niet zo veel. Ik probeer de teksten zo kort mogelijk te schrijven. Professionele correctie kost wel echt duur, niet professionele maakt teksten saai. Natuurlijk, als het goed gaat, zal ik een prof inhuren.
Hoe vinden jullie, echte Nederlanders, mijne webwinkel? Hoe met vertrouwen?
Er zijn nog niet alle foto's geplaatst, want is het moeilijk mooie foto van Swarovski te krijgen. Tegen de zon zijn producten de mooiste, maar foto's niet wegens de grote schaduwen. Ik heb echt veel producten om aan te bieden, maar de foto's brengen veel problemen.
Graag alle negatieve punten aangeven.
Voorbaat bedankt,
Veronika
P.S. Webshop is met joomla en hikashop gemaakt. Alles heb ik zelf gedaan. Ik ben nog aan het leren, geen professioneel webwinkel maker.
Re: [adrialle-cadeau.com] graag advies en beordeling
2Hallo Veronika,
Ik vind zelf dat de webshop er al aardig professioneel uit ziet, er zitten inderdaad wel al wat taalfouten hier en daar.
Op de homepage staat bijvoorbeeld "... dat nergens anders in Nederland te koop!" dat moet worden: "... dat nergens anders in Nederland te koop is". Daarnaast staat er in een van de blokjes eronder "hoogwaardige materiaal" dat moet worden: "hoogwaardige materialen". Ook staat er onder in de grijze balk "alle prijzen incl. 21% btw" dat moet worden: "alle prijzen zijn incl. 21% btw". Dat zijn de taalfouten die ik eventjes snel ben tegengekomen. Misschien is het slim om een kennis of familielid erover heen te laten kijken of eventueel een buurman of buurvrouw.
Ik vind wel dat er goede producten worden aangeboden en dat de beschrijvingen ook erg duidelijk zijn, misschien is het alleen wel slim om de balk aan de zijkant met PostNL enzo wat duidelijker te maken want dat ziet er nog een beetje rommelig uit.
Als je die paar puntjes verandert denk ik dat je een erg mooie webshop hebt, je kunt er eventueel een keurmerk aan toevoegen (bijv. thuiswinkel waarborg of webwinkelkeur) maar daar moet je voor betalen.
Veel succes met je webwinkel!
Groetjes,
Boden
Ik vind zelf dat de webshop er al aardig professioneel uit ziet, er zitten inderdaad wel al wat taalfouten hier en daar.
Op de homepage staat bijvoorbeeld "... dat nergens anders in Nederland te koop!" dat moet worden: "... dat nergens anders in Nederland te koop is". Daarnaast staat er in een van de blokjes eronder "hoogwaardige materiaal" dat moet worden: "hoogwaardige materialen". Ook staat er onder in de grijze balk "alle prijzen incl. 21% btw" dat moet worden: "alle prijzen zijn incl. 21% btw". Dat zijn de taalfouten die ik eventjes snel ben tegengekomen. Misschien is het slim om een kennis of familielid erover heen te laten kijken of eventueel een buurman of buurvrouw.
Ik vind wel dat er goede producten worden aangeboden en dat de beschrijvingen ook erg duidelijk zijn, misschien is het alleen wel slim om de balk aan de zijkant met PostNL enzo wat duidelijker te maken want dat ziet er nog een beetje rommelig uit.
Als je die paar puntjes verandert denk ik dat je een erg mooie webshop hebt, je kunt er eventueel een keurmerk aan toevoegen (bijv. thuiswinkel waarborg of webwinkelkeur) maar daar moet je voor betalen.
Veel succes met je webwinkel!
Groetjes,
Boden
3Het lijken me leuke items.
Maar ik zou heel graag grote duidelijke foto's zien als je op vergroten klikt.
Je kan nu niet duidelijk zien hoe het eruit ziet en voor een sleutelhanger van 30 euro zou ik dat toch wel leuk vinden om te zien.
Kunnen die kristallen tegen het schudden tegen de sleutels? Zo ja, zet het er bij! En anders is een waarschuwing wel op zijn plaats.
En foto's bij de armbanden en oorbellen zou ook wel handig zijn.
En wat hierboven ook al verteld is, laat gewoon iemand door de teksten gaan en de grote fouten er in ieder geval uithalen.
Maar ik zou heel graag grote duidelijke foto's zien als je op vergroten klikt.
Je kan nu niet duidelijk zien hoe het eruit ziet en voor een sleutelhanger van 30 euro zou ik dat toch wel leuk vinden om te zien.
Kunnen die kristallen tegen het schudden tegen de sleutels? Zo ja, zet het er bij! En anders is een waarschuwing wel op zijn plaats.
En foto's bij de armbanden en oorbellen zou ook wel handig zijn.
En wat hierboven ook al verteld is, laat gewoon iemand door de teksten gaan en de grote fouten er in ieder geval uithalen.
4Echt bedankt voor jullie reacties!
Ik heb meteen deze taalfouten verbeterd. Zeker zegen, ik had zo geschreven, maar daarna verkort, want in mijn taal je maag alles verkorten en zo blijft duidelijk. Tja, in het Nederlands dit moet lang zijn. Ga ik iemand vragen om door te lezen mijne teksten.
Wat betreft foto's, deze zijn van normale afmetingen, ik bedoel, dat dezelfde grote ook mijne figuurtjes zijn. En dit is een optimale keuze, grotere foto's worden minder kwalitatief. Mijne figuurtjes zijn veel mooier dan op foto's afgebeeld. Ja, ik heb al verteld dat ik problemen heb met foto's. Is echt moeilijk kristallen foto's maken. Veel lichte vlekken krijg ik op de foto's, want deze kristalen schitteren tegen de licht.
Wat betreft de prijzen, dat kan niet lager. De grootste deel zijn BTW, belastigen, materialen. En ik wil ook uurloon verdienen, want dit kost de tijd om zulke figuurtje te maken. Ontwerpen kost nog meer tijd.Daarnast zijn nog paar euros voor verzending inbegrepen. Vanaf €50 euro verstuur ik gratis. Natuurlijk iedereen verwerkt deze gratis verzending in de prijs.
In ieder geval echt bedankt voor jullie kritiek.
Vero
Ik heb meteen deze taalfouten verbeterd. Zeker zegen, ik had zo geschreven, maar daarna verkort, want in mijn taal je maag alles verkorten en zo blijft duidelijk. Tja, in het Nederlands dit moet lang zijn. Ga ik iemand vragen om door te lezen mijne teksten.
Wat betreft foto's, deze zijn van normale afmetingen, ik bedoel, dat dezelfde grote ook mijne figuurtjes zijn. En dit is een optimale keuze, grotere foto's worden minder kwalitatief. Mijne figuurtjes zijn veel mooier dan op foto's afgebeeld. Ja, ik heb al verteld dat ik problemen heb met foto's. Is echt moeilijk kristallen foto's maken. Veel lichte vlekken krijg ik op de foto's, want deze kristalen schitteren tegen de licht.
Wat betreft de prijzen, dat kan niet lager. De grootste deel zijn BTW, belastigen, materialen. En ik wil ook uurloon verdienen, want dit kost de tijd om zulke figuurtje te maken. Ontwerpen kost nog meer tijd.Daarnast zijn nog paar euros voor verzending inbegrepen. Vanaf €50 euro verstuur ik gratis. Natuurlijk iedereen verwerkt deze gratis verzending in de prijs.
In ieder geval echt bedankt voor jullie kritiek.
Vero
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5De foto's kunnen echt wel groter! Ze hoeven niet maximaal het formaat van de echte items te hebben. Een mier kan ook A4 vullend, heel scherp, op de foto staan.
En over de prijs hoef je je niet te verdedigen. Ik vind het prima, maar als je zulke prijzen op de website hebt wil men wel graag goed zien wat men koopt. Daarom die grote foto's. En wat meer informatie zodat men weet of de kristallen stevig zijn bijv. (Ik dacht altijd dat items van swarovsky kristallen in een kastje stonden om te bekijken maar nog nooit aan een sleutelhanger gezien.)
En over de prijs hoef je je niet te verdedigen. Ik vind het prima, maar als je zulke prijzen op de website hebt wil men wel graag goed zien wat men koopt. Daarom die grote foto's. En wat meer informatie zodat men weet of de kristallen stevig zijn bijv. (Ik dacht altijd dat items van swarovsky kristallen in een kastje stonden om te bekijken maar nog nooit aan een sleutelhanger gezien.)
6Goeie productfoto's zijn inderdaad moeilijk. Ik worstel er ook nog steeds mee. En inderdaad zijn reflecterende voorwerpen extra moeilijk. Je zou een kleine goedkope lichttent kunnen aanschaffen. Die filtert het licht waardoor je minder last hebt van reflecties.veronika schreef:Is echt moeilijk kristallen foto's maken. Veel lichte vlekken krijg ik op de foto's, want deze kristalen schitteren tegen de licht.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/
7In een kastje staan figuurtjes uit 1 grote kristal gemaakt. U nooit aan een sleutelhanger gezien, want niemand maakt ze in Nederland, in ieder geval, niemand verkoopt. Deze figuurtjes is moeilijk om te ontwerpen. Mijne zijn uit veel kleine kristallen kraaltjes geregen. Zoals er worden juwelen gemaakt. Ze zijn stevig genoeg. Natuurlijk niet eeuwig, want dit is tocht geen metaal. En het kan overal opgehangen worden: op een tas, in de auto vooraf op het spiegeltje, enz. Ook het is niet bestemd voor een sleutels bundel van 20 sleutels. Iedere ding gaat snel kapot als je met hem niet goed omgaat, toch?PaulG schreef:En wat meer informatie zodat men weet of de kristallen stevig zijn bijv. (Ik dacht altijd dat items van swarovsky kristallen in een kastje stonden om te bekijken maar nog nooit aan een sleutelhanger gezien.)
Ik richt me niet naar een consument, die voor het goedkoopste zoekt. Voor deze groep een product voor €1 ook te duur is. Ik richt me naar een consument, die naar een originele cadeautje zoekt.
Wat betreft foto's, als het lukt me een goede kwaliteit krijgen, dan zet ik grotere foto's ook op mijn website.
Echt bedankt voor kritiek en adviezen,
Veronika