Hoe kan ik van dubbele Title en Meta tags af ?

1
Hallo,

Ik heb een Shoptrader webshop waar ik t-shirts en hoodies mee verkoop.
Sinds ik de shop heb heb ik last van veel dubbele title en meta tags. Als ik deze aanpas dan blijft het probleem zoals het is.
Ik heb wel iets gelezen over Canonieke urls maar heb geen idee hoe ik dit moet instellen in een Shoptrader webshop.
Als ik het goed begrijp heeft het te maken met het voorkeurs domein. Dus met WWW en zonder WWW. Ik heb mijn shop ingesteld op MET WWW.
Heb heel vaak contact gehad met Shoptrader om dit probleem te bespreken en eventueel op te lossen maar daar kunnen / willen ze mij niet mee helpen. Of het moet maatwerk gaan worden waar je dan weer dik voor moet betalen.

Nu hoop ik dat hier iemand is die mij dit eens goed en op een simpele manier kan uitleggen.
Dus.....wie even de tijd heeft en en ook nog eens zin in heeft om mij hier in bij te staan dan zou ik dit helemaal geweldig vinden.

Alex

Re: Hoe kan ik van dubbele Title en Meta tags af ?

3
Het zijn dubbele title tags en dubbele beschrijvingen in de Meta Tags.
In Google webmastertools zie ik bij HTML verbeteringen steeds 2 links staan ( En dit 220 x :(
)....en dat is de WWW versie en ook zonder WWW.
Dus ik kan teksten aanpassen wat ik wil maar ze blijven er in staan.
Maar dat is toch vreemd......want ik heb aangeven dat de versie MET WWW mijn voorkeur heeft. Maar ik denk dat google toch de WWW en zonder WWW leest en dat ik daaorm dubbele beschrijving hou.

Vergeet ik soms wat in te stellen ?
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
lex69 schreef:Als ik het goed begrijp heeft het te maken met het voorkeurs domein. Dus met WWW en zonder WWW. Ik heb mijn shop ingesteld op MET WWW.
Heb heel vaak contact gehad met Shoptrader om dit probleem te bespreken en eventueel op te lossen maar daar kunnen / willen ze mij niet mee helpen. Of het moet maatwerk gaan worden waar je dan weer dik voor moet betalen.
Het zijn maar drie regels code... Kan me niet voorstellen dat ShopTrader je daarvoor een rib uit het lijf rukt.
StoreCore.io

8
Je kunt de webserver altijd www laten gebruiken. Als je de software goed hebt ingesteld, en je zelf ook altijd netjes www gebruikt in links, dan heeft ShopTrader een bug waarvan je mag verwachten dat die gratis wordt opgelost.

ShopTrader is immers SEO-geoptimaliseerd, naar eigen zeggen, nietwaar…
StoreCore.io

9
Ja dat de shops niet goed draaien was al duidelijk. Zo komen begin Mei met een update naar versie 10 en dan zouden alle bugs er uit moeten zijn.

Ok dus jouw conclusie is dus dat alles wel goed staat ingesteld maar dat het dus aan Shoptrader ligt.
Dan hoef ik dus even geen moeite meer te doen om te proberen dit op te lossen.

Jij bedankt voor je reacties en mocht het ooit opgelost zijn dan laat ik het je nog wel even weten.

Thanks