Ik heb een vrij ingewikkelde vraag vermoed ik, aangezien het met Google niet te vinden is. Ik ben in de opstartfase van een project waarbij ik graag het volgende wil realiseren:
In mijn Magento webshop zou ik graag willen realiseren dat een gebruiker zich middels een aantal vereisten aanmeldt en vervolgens de mogelijkheid krijgt om zelf producten toe te voegen aan/in de webshop. Eigenlijk net zo als bij Marktplaats het geval is, maar dan in een webshop omgeving. Vervolgens moet de klant/consument die producten zelf kunnen afrekenen in de webshop. Uiteraard dient wel inzichtelijk te blijven wie de producten toegevoegd heeft, zoals bij Marktplaats ook het geval is.
Ik heb het een en ander gelezen over een multistore in Magento, maar geloof dat dit niet de oplossing is?
Wellicht is het geheel hierboven nog niet helemaal duidelijk, dan hoor ik dit graag.
Re: Aanmaken producten door inlogger in Magento
2Het is wel duidelijk, maar dit wil je niet zoeken onder Magento en het daarin realiseren en het ook gewoon een stuk maatwerk is.
3Magento en vergelijkbare open-source oplossingen zijn daarvoor niet geschikt, maar eventueel wel geschikt te maken. Het hangt dan vooral van één systeemvereiste af: hoeveel mensen moeten producten kunnen toevoegen?
Je kunt ook op zoek gaan naar een veilingscript op sites zoals SiteDeals. Er wordt aan de lopende band geprobeerd een Marktplaats na te bouwen. Sommige pogingen zijn redelijk geslaagd, andere zijn dramatisch slecht hobbygepruts.
Plan C is zelf een ontwikkelaar of webbureau in de arm nemen en het geheel zelf bouwen. Dan krijg je precies wat je nodig hebt — of je budget toelaat.
Je kunt ook op zoek gaan naar een veilingscript op sites zoals SiteDeals. Er wordt aan de lopende band geprobeerd een Marktplaats na te bouwen. Sommige pogingen zijn redelijk geslaagd, andere zijn dramatisch slecht hobbygepruts.
Plan C is zelf een ontwikkelaar of webbureau in de arm nemen en het geheel zelf bouwen. Dan krijg je precies wat je nodig hebt — of je budget toelaat.
4Bedankt voor de antwoorden, ik begrijp dat het dus een behoorlijk ingrijpende technische oplossing moet zijn om hetgeen ik voorstelde te bewerkstelligen.
Laat ik duidelijk zijn, ik ben absoluut niet van plan marktplaats na te bouwen, het komt alleen het meest dicht bij het projectidee.
Nogmaals dank voor de (zeer snelle) antwoorden.
Laat ik duidelijk zijn, ik ben absoluut niet van plan marktplaats na te bouwen, het komt alleen het meest dicht bij het projectidee.
Nogmaals dank voor de (zeer snelle) antwoorden.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.