Te koop Webwinkel in merk Cosmetica (omzet 25000,00)

1
Mijn webwinkel is te koop!

Webwinkel omzet 2013 €25000,00
In deze webwinkel (2011- 2014) in merk cosmetica hebben wij een kleine voorraad (rond 3000,00), meestal verkopen wij via de leverancier.

Het is een opensource webwinkel dus geen duur abonnement en heel makkelijk zelf aanpassingen te doen. De webwinkel is voorzien van een Organisation SSL op naam (groene balk). Betalingsmogelijkheden: IDeal (sisow), Esofort (sisow), mister cash (sisow), paypal, bankoverschijving, afhalen. Draait op een betrouwbare snelle server. Website heeft 4 domeinnamen (.nl, .eu, .com en .be). We hebben een pagerank van 2 en krijgen de verkopen via organische weg van verschillende zoekmachines zoals google, bing e.d. Veel vaste klanten die meerdere malen bestellen. Wij leveren hoofdzakelijk in Nederland, maar ook regelmatig naar België en Duitsland.

Eventueel kan de bedrijfsauto met reclame bestickering worden overgenomen.
Hyundai ix35 van 2011 ingebouwd gas (2012). Km stand 72500. Halflederen bekleding, Ingebouwde navigatie, Electrische ramen, Trekhaak. Kleur: wit

Heb je interesse doe mij dan een prive email ik email je dan terug.

Re: Te koop Webwinkel in merk Cosmetica (omzet 25000,00)

2
panne003 schreef:Mijn webwinkel is te koop!

Webwinkel omzet 2013 €25000,00
In deze webwinkel (2011- 2014) in merk cosmetica hebben wij een kleine voorraad (rond 3000,00), meestal verkopen wij via de leverancier.

Het is een opensource webwinkel dus geen duur abonnement en heel makkelijk zelf aanpassingen te doen. De webwinkel is voorzien van een Organisation SSL op naam (groene balk). Betalingsmogelijkheden: IDeal (sisow), Esofort (sisow), mister cash (sisow), paypal, bankoverschijving, afhalen. Draait op een betrouwbare snelle server. Website heeft 4 domeinnamen (.nl, .eu, .com en .be). We hebben een pagerank van 2 en krijgen de verkopen via organische weg van verschillende zoekmachines zoals google, bing e.d. Veel vaste klanten die meerdere malen bestellen. Wij leveren hoofdzakelijk in Nederland, maar ook regelmatig naar België en Duitsland.

Eventueel kan de bedrijfsauto met reclame bestickering worden overgenomen.
Hyundai ix35 van 2011 ingebouwd gas (2012). Km stand 72500. Halflederen bekleding, Ingebouwde navigatie, Electrische ramen, Trekhaak. Kleur: wit

Heb je interesse doe mij dan een prive email ik email je dan terug.
Wil je nu echt zeggen dat het merk "Cosmetica" heet? Dan zou ik graag willen weten wat de webshop is, want je begrijpt natuurlijk wel dat je niet te vinden bent en ik er nog nooit van gehoord heb.

3
Bedankt voor jou bericht. Als je goed gelezen had, had je meer informatie kunnen krijgen via een prive email.
Om toch jou vraag te beatwoorden ik verkoop alleen hoogwaardige merk (zoals in kapsalons/schoonheidssalons worden worden verkocht.) cosmetica.

Inmiddels ben ik al in gesprek met een partner en dit topic kan worden gesloten.

4
Dan raad ik je aan om het beter te formuleren. En het staat mij vrij om hier te reageren i.p.v. in een privébericht. Juist i.v.m. de duidelijk naar iedereen toe.

En volgens mij probeer je het zelfs te misleiden door schoonheidssalons erbij te zeggen of kapsalons erbij te zeggen. Maakt niet uit, maar als je gewoon had gezegd van een cosmeticamerk of webshop in cosmetica dan komt het duidelijker over dan "webwinkel in merk Cosmetica".
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Graag eerst goed lezen voordat je anderen beschuldigd van misleiding. "Een webwinkel in merk cosmetica" lijkt mij vrij duidelijk, en totaal geen reden om dergelijke reacties te plaatsen.

Verkooptopics zijn niet bedoeld om de aanbieder neer te halen. Dit is al eerder aangegeven; het forum krijgt zo'n negatieve sfeer op deze manier. Dit topic gaat dicht omdat de topicstarter aangeeft al in gesprek te zijn met een koper.