Sinds nog geen week sta ik online met een webshop waar ik dames kleding en accessoires verkoop. http://www.luvfashion.nl
Waar ik me in wil onderscheiden in deze concurrerende branche zijn de service die ik klanten biedt zoals, snelle levering (vandaag besteld, morgen in huis), binnen 24 uur reactie op de mail, redelijk exclusieve producten, goede kwaliteit van de producten enz..
Ook zijn er geen addertjes onder het gras, alles is gewoon duidelijk zoals het hoort te vinden op de webshop, retourbeleid, verzendkosten enzovoorts.
Na lange voorbereidingen ligt alles klaar om verstuurd te worden.
Mijn vraag is nu, hoeveel bezoekers heb je nodig voordat je, je eerste pakketje gaat versturen? Wat was het geval bij jullie? Binnen een dag al een bestelling of duurde dit echt weken/maanden? Momenteel qua reclame zit ik bij admarkt van marktplaats, deze week begint reclame via taxi's en google adwords ga ik mee beginnen.
Ik zit nu na 4 dagen op 452 bezoekers, bounce rate is 30,31%, pageviews: 4,069
Ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen over het proces van bezoekers klanten maken..
Als jullie tips hebben over het uiterlijk van mijn webshop, gebruiksgemak e.d. hoor ik het héél graag!! Okal komt het als krititiek over, maakt niet uit ik leer er alleen maar van!

Ik hoop graag reacties te krijgen, alvast dankjwel voor de hulp!