Ik zoek een leverancier van Laptops en/of Tablets

1
Beste Iedereen,

Wie kan mij helpen aan een leverancier/groothandel van goedkope laptops en/of tablets.

Wij zijn namelijk een meubel en bedden bedrijf, welke actie matig (bij aankopen, via onze webshop en stenen megastore) laptops en tablets wil geven aan onze klanten. Dus nu zoeken wij een bedrijf die deze items interessant (prijs) kan leveren en waar wij deze samenwerking mee aan kunnen gaan.

Dit misschien in de vorm van een drop shipment systeem, of anders in een andere leverings vorm. (Nader te bepalen, het liefste zouden wij zien dat onze klant de bestelling kan doen op uw website, met een code of id)

De bedoeling is dat de handeling en service (garantie) van het artikel (laptop of tablet) wel de verantwoordelijkheid blijft van de leverancier. En deze dus ook evt. service klachten met de consument kan afhandelen. Dit gezien deze artikelen niet onze core business is.

Dus mocht u een denken een geschikte business partner te zijn, of misschien een goede leverancier weten. Dan hoor ik dat graag,

bvd,

Ferry

Re: Ik zoek een leverancier van Laptops en/of Tablets

2
Ik zou voorstellen om contact op te nemen met een winkel als bol.com bijvoorbeeld om naar de mogelijkheden te vragen.

Voor actiematig inkopen van laptops kun je m.i. niet bij een groothandel terecht.
Je kan wel bij (bijv.) copaco proberen laptops te gaan inkopen, maar als jij eenmalig in het jaar voor een aanbieding daar laptops afneemt acht ik de kans niet groot dat ze dat toestaan.