Beste mensen,
Ik zit er sterk over na te denken om mijn webshop te verkopen. Ik run deze shop naast mijn gewone werk en merk dat het toch wel erg veel tijd en energie kost. Daarbij ga ik een nieuw project opzetten wat niets met webshops te maken heeft. Ik heb het met veel plezier gedaan maar ik ben toch echt op zoek naar een nieuwe uitdaging.
De webshop heeft een aanbod in slaapzakken en slaapmatten. De omzet vanaf 1 jan. tot nu is ongeveer €8000,-. Het seizoen moet nog beginnen en verwacht tegen de €17.000 tot €20.000 te gaan draaien. Marges op deze producten zijn erg goed, meestal 2.0 tot 2.2.
De shop heeft zo'n 1000 unieke bezoekers per maand en een conversie van 2%. Wanneer je wat meer tijd en energie in de shop stop kan je ongetwijfeld meer bezoekers en meer conversie realiseren. Nog belangrijk, de webshop is gemaakt met Prestashop 1.5
De shop heeft Pagerank 3 en met de belangrijkste keywords (slaapzak en slaapzakken) een 2e positie. De shop wordt inclusief voorraad verkocht (waarde ongeveer €3000).
Ik heb geen vraagprijs, ik onderhandel graag. Laat het mij maar weten.
Re: Webshop te koop met goede posities in Google & PR3
2Hoe lang bestaat de shop? Wat was de omzet over 2013 als ik vragen mag?
Re: Webshop te koop met goede posities in Google & PR3
3De shop gaat nu het 3e seizoen in. en bestaat ongeveer 2 1/2 jaar. De omzet van vorig jaar was € 16.309,28. Er zit dus al een sterke groei in ten opzicht van vorig jaar. Even als voorbeeld :
Opbrengst
Groei :101,33%
2014 : € 3.123,52 versus 2013 € 1.551,43
Dit is van de afgelopen 30 dagen.
Opbrengst
Groei :101,33%
2014 : € 3.123,52 versus 2013 € 1.551,43
Dit is van de afgelopen 30 dagen.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!