Re: www.techkoop.nl winkel in doe het zelf artikelen
2Beste,
Globaal ziet de winkel er goed en voor een groot gedeelte professioneel uit.
Hieronder punten die beter kunnen:
- foto's in rotator / slider zijn erg uitgerekt en vaag. Daarnaast zeggen de foto's niet veel.
- lettertype in rotator / slider oogt goedkoop
- USP moet beter in beeld komen
- winkelmandje zoals ik al zei past niet in de button
- de zin "Support : niet gevonden wat u zocht? wij kunnen meer dan 10.000 artikelen leveren: mail naar info@techkoop.nl of bel 0031-6-1290277" is niet overzichtelijk genoeg, een klant leest vaak niet maar scant.
- je gebruikt een foto van een persoon op je site, maar het is me niet duidelijk wie dit is. Als je dit zelf bent, maak dat duidelijk. (foto linkt naar home)
- als je binnen komt zie je in de zoekbalk "search entire store here..." nadat je er op hebt geklikt zie je het pas in het Nederlands.
- Ik zou je KvK, BTW ook in je contactpagina vermelden, evenals je telefoonnummer en adres.
Veel succes!
Globaal ziet de winkel er goed en voor een groot gedeelte professioneel uit.
Hieronder punten die beter kunnen:
- foto's in rotator / slider zijn erg uitgerekt en vaag. Daarnaast zeggen de foto's niet veel.
- lettertype in rotator / slider oogt goedkoop
- USP moet beter in beeld komen
- winkelmandje zoals ik al zei past niet in de button
- de zin "Support : niet gevonden wat u zocht? wij kunnen meer dan 10.000 artikelen leveren: mail naar info@techkoop.nl of bel 0031-6-1290277" is niet overzichtelijk genoeg, een klant leest vaak niet maar scant.
- je gebruikt een foto van een persoon op je site, maar het is me niet duidelijk wie dit is. Als je dit zelf bent, maak dat duidelijk. (foto linkt naar home)
- als je binnen komt zie je in de zoekbalk "search entire store here..." nadat je er op hebt geklikt zie je het pas in het Nederlands.
- Ik zou je KvK, BTW ook in je contactpagina vermelden, evenals je telefoonnummer en adres.
Veel succes!
3dank voor het compliment, de punten die je aanhaalt staan genoteerd!
4Trouwens ik vind de website ikwilzitzakken er wel er erg goed uitzien. Vooral de CMS onderaan de pagina is lekker strak. Daar had ik bugs en is bij mij nog een rommeltje. Mijn programmeur had iets verwijdert wat nu niet meer teruggezet kan worden doordat het niet in mijn huidige template zit. Waarschijnlijk geef ik dat stuk opnieuw helemaal vorm nog. Ook dat je daar geschiedenis van de zitzak hebt vermeld vind ik een leuk idee. Maakt het allemaal wat minder saai.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Bedankt voor je compliment, bedoel je de footer ipv CMS?
Veel succes met je winkel
Veel succes met je winkel