opzoek naar starters

1
Ik ben op zoek naar een paar starters van kleine webshops, die verzending gevoelige dingen verkopen. (Sorry, als het niet zo duidelijk geschreven wordt; ik ben niet echte Nederlander, ik ben uit Litouwen).

Ik zelf verkoop handgemaakte met Swarovski souvenirs als cadeaus, daarom ik besloot bestellingen vanaf mijne woonomgeving om zelf te bezorgen (de rest doet postNL). In Amsterdam en omgeving. En doe ik dat nog dezelfde avond, customers zijn verbazend blij. Maar...

Maar ik ben net begonnen, daarom voor een of twee bestellingen moet veel genoeg kilometers maken, ook de tijd kost geld. Natuurlijk, ik hoop dat ik steeds meer bestellingen krijg, maar nu...

Daarom ik ben op zoek naar twee of drie webwinkeliers in Amsterdam en omgeving, die zouden willen van mijne service gebruik maken. Zo en zo ik moet rijden. Dan niet in een min raken, maar wel wat plus hebben. Om geïnteresseerd te maken, biedt ik de voordelen aan (goedkoper dan bij postNL voor starters):
1. zendingen tot 10kg €5
2. zendingen 10-20kg €10 (ik ben een vrouw, dus liever niet zwaarder dan 20kg)
3. ophalen rond 17 uur (want op mijne website bestellingen voor 16 uur worden dezelfde avond geleverd, dus kan niet eerder ophalen) en direct uitrijden.
4. kan ook wat reclame maken tijdens een vriendelijke babbeltje met de ontvanger. Geen sorteer machines en containers, daarom goedkopere verpakking is genoeg.
5. ik heb een bedrijfje, daarom kan facturen maken en doordat zijn kosten van mijne service aftrekbaar.
Ik heb daarvoor geschikte nieuwe mooie auto (voor andere doeleinden gekocht, maar van plannen veranderd).

10 - 12 zendingen per dag + mijne vindt ik goed.

Veronika
info@adrialle.com

Re: opzoek naar starters

2
Ik wil nog wat bijvullen:
Ik zou dit zeer professioneel doen (mijn auto is bedrijfsauto met mijne sticker daarop) en, natuurlijk als "aangetekend". Wat betreft het aantal zendingen, daar de bedoeling was in total 12 per dag (zeker zeggen, per avond) en niet per verzender.

Veronika
info@adrialle.com