Introductie nieuwe webwinkelier

1
Hallo collega's!
Ja, weer een webwinkelier erbij!
Gisteren de KvK inschrijving gedaan na enkele weken onderzoek en vergelijking van mogelijkheden om mijn ideeën gestalte te geven. Ik ben eigenlijk "ondernemer in ruste" nadat ik enkele jaren geleden mijn bedrijven heb verkocht. Daar toen ook al (beperkt) ervaring opgedaan met e-commerce.
Na een vijftal jaartjes op mijn handen gezeten te hebben begon het ondernemersbloed toch weer te kruipen waar het niet gaan kan :twisted:
Dit vloeide voort uit een hobby; het verzamelen van exclusieve (zak-)messen. Hierbij ontdekte ik een merk dat nog niet vertegenwoordigd is op onze NL en BE markt maar wel een goed potentieel heeft. Nu hoef ik gelukkig geen volwaardig inkomen te genereren uit het nieuwe bedrijf maar wil de zaken toch serieus aanpakken. Bij het zoeken naar bepaalde zaken kwam ik enkele keren dit forum tegen en vond er veel nuttige informatie. Omdat ik nu een bepaalde posting niet terug kon vinden, vond ik het tijd worden voor mijn inschrijving als forum lid en daarom ook deze korte introductie. Zo meteen zal ik dan in het aangewezen subforum een oproep plaatsen om te proberen die posting alsnog te achterhalen.
Ik hoop hier nog veel informatie te vinden en mogelijk ook af en toe mijn ervaringen ter beschikking te stellen waar een andere gebruiker weer iets mee kan.
Met groet, Hans
No guts no glory!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.