Re: TIPS VOOR MIJN WEBSHOP

2
Ziet er op zich goed uit :)

Op de frontpage begint het vanaf 'Motor onderdelen' te verlopen en dat vind ik minder mooi :)

Als je op een product klikt ben je dus bij het meer informatie gedeelte. Als je dan met je muis over de foto gaat krijg je normaal gesproken een grotere foto. Nu krijg je dezelfde foto met hetzelfde formaat met een groot stuk wit eromheen. Daar 'moet' je eigenlijk een grotere foto van maken zodat de klant het product beter kan zien :) Bij sommige laat hij het wel groter zien zie ik nu maar dan wordt er een gedeelte afgeschermd door de titel.

Er staat shirt,s in het menu ipv shirt's :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: TIPS VOOR MIJN WEBSHOP

3
Als eerste de blinkende sterretjes in je banner.. vreselijk. ook niet echt passend bij je doelgroep denk ik. Ook is deze foto zeer wazig. ik zou hier een scherpe foto voor neer zetten.

Als je met je muis over de categorieën (links, de woorden dus) gaat wordt deze grijs op een grijze achtergrond. niet heel handig. en bij de categorieën afbeeldingen als je daar met je muis over gaat dan komt hier voor de helft een zwarte rand omheen. en bij de 1 is deze groter dan bij de ander afhankelijk van je foto formaat. Ik zou deze mouseover dus uitzetten.

Bij je artikelpagina's heb je de prijs in het wit staan. dit staat opzich wel netjes maar op het moment dat je er met je muis overheengaat wordt de achtergrond van dat artikel wit en is de prijs niet meer leesbaar.

Ook is je site volledig in het nederlands maar bij artikelweergave heb je onder het artikel in het engels staan: Description, Product reviews en Related Products. dit zou ik naar nederlands vertalen. en onder Discription staan "stel een vraag over dit product" staat niet mooi in het midden van de gele box.

Onder TOP10 producten staan maar 2 artikelen ook weer waarvan 1 met gele tekst op witte achtergrond. (niet te lezen dus)

Contact pagina is ook in engels, zou ik ook naar nederlands vertalen aangezien je website in het nederlands is.

Ook kan ik een t-shirt in mijn mandje doen zonder de maat op te geven.als klanten dit vergeten in te vullen moet jij weer contact opnemen met je klant wat je kostbare tijd kost. zou ik als verplicht neerzetten.

Bij registreren moet je een land kiezen. Ga jij daadwerkelijk naar al deze landen versturen??
Ik kan nu namelijk spullen bestellen en laten leveren in Zimbabwe voor maar 5.26 euro.
Zo nee dan zou ik deze landen uit deze lijst verwijderen. ook heb je provincies erbij staan met maar 1 keuze "niets" ik zou deze keuze helemaal verwijderen.

Dit zijn dingentjes die ik even snel heb gezien. moet nog veel aan gebeuren dus ;)
Ik hoop je geholpen te hebben hiermee.
Als 1e opzet is die leuk.
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Tips voor mijn webshop

5
Ik heb geen verstand van SEO en andere technische zaken, maar op textueel gebied wil me nog al eens wat opvallen.

Zoals: De pagina 'info'. Hier staat een hoop tekst als een soort 'eenheidsworst' ( wist er ff geen ander benaming voor.. ) Het koste me erg veel moeite om je tekst helemaal te lezen. Je zou het msischien in 3 alineas kunnen verdelen.
Ook zie ik in deze zelfde tekst spaties waar de tekst eigenlijk aan elkaar vast hoort.
Ik kom bijvoorbeeld ook dit stukje tekst tegen: 'staat er een product er niet,tussen vraag het ons er om dan' Dit kan echt niet :)

Op je home page: Je begint met een welkom, daarna staan er een hoop merknamen, die spontaan ineens overgaan in wat termen ( geen tekst ) over verzendkosten. Ook hier zit geen enkele verhouding / overzicht. Het oogt erg rommelig.

Ergens in het midden van deze tekst staat: 'NEW NEW' Het is niet duidelijk wat er new is...
En waarom in het engels?

Ook de tekst: ' on alle orders' kan echt niet. Dit zou 'op alle orders' moeten zijn. Ook de resterende teksten als b.v: 'fast delivery' of TNT secure delivery' zou ik vertalen in het Nederlands.

Ik zou je willen adviseren om: De opmaak van alle teksten eens goed na te lopen. Zorg voor een overzichtelijke en prettig leesbare indeling. En probeer alle tekst in het Nederlands te houden.

Ik hoop dat je er iets mee kunt. Veel succes!!

Groeten Mike