De reden dat ik mijn webshopje geboortejaarshirts.nl ben begonnen is omdat ik momenteel helaas werkeloos thuis zit. Normaliter werk ik als supervisor / logistiek manager. Ik ben daarnaast wel altijd al creatief bezig geweest. Zo ontwerp en druk ik onder ander sinds een jaar of 6 t-shirts. Aangezien ik nu naast het solliciteren en verzorgen van mijn kids wat tijd had ben ik eens in het wordpress gebeuren gedoken. Toen bleek dat ik daarmee gratis een prima webshop in elkaar kon draaien (zonder technische kennis van zaken, want die bezit ik absoluut niet) ben ik er vol mee aan de slag gegaan. En zodoende is nu sinds afgelopen woensdag mijn webshop live.
Ik ben inmiddels 35 en naast mijn twee dotjes van kinderen heb ik te veel hobby's (of te weinig tijd). Ik schrijf en maak muziek. En ik mag er uiteraard graag naar luisteren. Ik voetbal, en mag er ook graag naar kijken. Verder ontwerp ik logo's, huisstijlen, folders e.d.
Maar momenteel hoop ik vooral enorme hoeveelheden kopers naar mijn nieuwe webshop te gaan leiden

http://www.geboortejaarshirts.nl
Voor een origineel en persoonlijk shirt, voor jezelf om of kado te doen