Hej webmasters.
Zelf ben ik al enige tijd overgestapt van affiliatie naar webwinkels. In eerste instantie vind ik het belangrijk om interessante producten aan te kunnen bieden. Nu heb ik 3 producten welke ik verkoop op 3 aparte webshops en deze verkopen redelijk goed. Maar zou graag bij jullie nog wat meer info navragen omtrent de websites.
Wat zouden jullie nog aanpassen om de verkoop naar boven te krijgen? Het schuilt meestal in kleine dingen, maar kijk mij zo rot op mijn eigen sites dat ik persoonlijk de sites zo goed genoeg vind.
Sites:
- http://www.vismagneet.com
- http://www.dashcambestellen.com
- http://www.spillnotkopen.com
Ik krijg graag opbouwende kritiek. Alvast bedankt !!
Michaël
Re: Wat zouden jullie nog aanpassen??
2zo maar een vraagje.
Als je zo'n sterke magneet met de post verstuurd geeft dat geen problemen.
Ik zie het al voor me dat het pakketje in het sorteercentrum overal aan blijft hangen
.
Of dat je pakketje tegen de zijkant/bodem van de bestelwagen blijft hangen
.
Als je zo'n sterke magneet met de post verstuurd geeft dat geen problemen.
Ik zie het al voor me dat het pakketje in het sorteercentrum overal aan blijft hangen

Of dat je pakketje tegen de zijkant/bodem van de bestelwagen blijft hangen

3Lol dat vroeg ik mij ook al af 

Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
4ik mis trouwens de contactgegevens op je website. in elk geval onder contact waar ik ze zou gaan zoeken vindt ik niet de gegevens die ik hier zou verwachten zoals telefoonnummers, adresgegevens, kvk nummer, bankrekening ect?
Misschien dat ze ergens anders zijn onder gebracht maar ik vond ze zo 1,2,3, niet. Dit zou ik dus nog aanpassen. Als consument zou ik het vreemd/vervelend vinden als ik deze gegevens niet snel zou vinden. Dit komt het consumentenvertrouwen in elk geval niet te goede.
Misschien dat ze ergens anders zijn onder gebracht maar ik vond ze zo 1,2,3, niet. Dit zou ik dus nog aanpassen. Als consument zou ik het vreemd/vervelend vinden als ik deze gegevens niet snel zou vinden. Dit komt het consumentenvertrouwen in elk geval niet te goede.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Goed inpakken is de boodschap
Heb daar tot nu toe nog geen probleem mee gehad en ben er toch al een 8 a 10 maand mee bezig.
Contact gegevens is inderdaad een goed punt, ga ik zeker doen !!
Had ze eerst in de sidebar gezet en heb deze nog niet lang gewijzigd naar de puntjes met de groene vinkjes. Inderdaad merk ik net heb ik ze niet aangepast op de contact pagina.
Alvast bedankt voor de tip. Iemand nog tips ??

Contact gegevens is inderdaad een goed punt, ga ik zeker doen !!
Had ze eerst in de sidebar gezet en heb deze nog niet lang gewijzigd naar de puntjes met de groene vinkjes. Inderdaad merk ik net heb ik ze niet aangepast op de contact pagina.
Alvast bedankt voor de tip. Iemand nog tips ??
6Ik heb alleen even gekeken naar spillnotkopen. En op de vraag 'wat zouden jullie nog aanpassen?' is mijn antwoord: 'ik zou eerst eens beginnen'.
Geen contact gegevens, geen algemene voorwaarden, retour beleid, garantie et cetera, et cetera. Ik neem aan dat de verkoop alleen gericht is op België en dat men aldaar begrijpt wat je bedoeld met: 'Iedereen kent het wel, je gaat achter een tas koffie en bij het verplaatsen van deze tas naar je bureau mors je her en der.' Er zijn voor 1 product websites prachtige thema's te krijgen waar je alles op één pagina kunt laten zien en bestellen. Persoonlijk zou ik nog eens kijken naar de gebruikte zin opbouw en teksten. ( de wet van zwaartekracht? ) Lijkt op een site waar net een beginnetje is mee gemaakt.
Geen contact gegevens, geen algemene voorwaarden, retour beleid, garantie et cetera, et cetera. Ik neem aan dat de verkoop alleen gericht is op België en dat men aldaar begrijpt wat je bedoeld met: 'Iedereen kent het wel, je gaat achter een tas koffie en bij het verplaatsen van deze tas naar je bureau mors je her en der.' Er zijn voor 1 product websites prachtige thema's te krijgen waar je alles op één pagina kunt laten zien en bestellen. Persoonlijk zou ik nog eens kijken naar de gebruikte zin opbouw en teksten. ( de wet van zwaartekracht? ) Lijkt op een site waar net een beginnetje is mee gemaakt.
7Misschien moet je dat verschil voor de topicstarter nog even verduidelijken:i-mobile schreef:Ik neem aan dat de verkoop alleen gericht is op België en dat men aldaar begrijpt wat je bedoeld met: 'Iedereen kent het wel, je gaat achter een tas koffie en bij het verplaatsen van deze tas naar je bureau mors je her en der.'
- Vlaams / Hollands
- tas / kopje
- kleedje / jurkje
- kredietkaart / creditcard
- paswoord / wachtwoord
- KMO / MKB
- enzovoort...
Re: [vismagneet.com] Wat zouden jullie nog aanpassen??
8Beste,
Klopt. De spillnot is de laatste site welke als mini projectje is bedoeld.
Bedankt voor de updates.
Klopt. De spillnot is de laatste site welke als mini projectje is bedoeld.
Bedankt voor de updates.
9Kwam dit topic nu pas tegen en maar eens even een kijkje genomen op die "spillnot" website.
We zijn inmiddels toch een half jaartje verder dus benieuwd of er iets is gedaan met de aanbevelingen...
Volgens mij helemaal niets... de eerder al gemaakte opmerking "Geen contact gegevens, geen algemene voorwaarden, retour beleid, garantie et cetera, et cetera. " is nog steeds van toepassing...
Persoonlijk zou ik alleen al door het ontbreken van die gegevens zeker niets kopen bij een dergelijke webshop.
Moet wel toegeven; het getoonde filmpje uit dat Belgische TV programma is hilarisch
We zijn inmiddels toch een half jaartje verder dus benieuwd of er iets is gedaan met de aanbevelingen...
Volgens mij helemaal niets... de eerder al gemaakte opmerking "Geen contact gegevens, geen algemene voorwaarden, retour beleid, garantie et cetera, et cetera. " is nog steeds van toepassing...
Persoonlijk zou ik alleen al door het ontbreken van die gegevens zeker niets kopen bij een dergelijke webshop.
Moet wel toegeven; het getoonde filmpje uit dat Belgische TV programma is hilarisch

No guts no glory!
10bij mij laad de website van de vismagneten momenteel super traag.
Ben overigens wel benieuwd hoe de zaken lopen. Is de hype al over of moet hij nog beginnen?
Ben overigens wel benieuwd hoe de zaken lopen. Is de hype al over of moet hij nog beginnen?