Hoop op goede feedback waar ik iets mee kan wil het namelijk tot een succes brengen

Gr. Bart
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Precies.Ward schreef:. Maar het is bijvoorbeeld onduidelijk waarom je kersen-rookhout naast beuken-rookhout aanbiedt: wat is het verschil en welke moet ik hebben? Dat probleem is vaker terug te vinden, in elke rubriek.
Inmiddels aangepast hopelijk is het nu wat duidelijker. Zal ook nog een blog pagina maken met het hoe en waarom welke soort hout.Barts schreef:Duidelijk servicesonline ga er zsm mee aan de slag.
Dat heeft een doelInstinct schreef:Scrollend door jouw website erger ik me aan de sticky WebwinkelKeur box die in mijn ooghoek de hele tijd de aandacht vraagt, hebben jullie dat niet?
Dat staat toch bij "lees ervaringen bij deze webshop"Zyra schreef:IK heb er ook last van, je blijft hem zien in je ooghoeken. En de informatie is beetje jammer, want heeft de ene review wel een reactie achter gelaten? Dat zou ik dan willen lezen, want waarom is het een 10 waard?
Waarom moet adres etc... van de webshop erbij staan, maar kan er geen korte samenvatting in het drukke overzicht erbij?Barts schreef:Dat staat toch bij "lees ervaringen bij deze webshop"Zyra schreef:IK heb er ook last van, je blijft hem zien in je ooghoeken. En de informatie is beetje jammer, want heeft de ene review wel een reactie achter gelaten? Dat zou ik dan willen lezen, want waarom is het een 10 waard?
Het keurmerk links in beeld is irritant.Barts schreef:Dat heeft een doelInstinct schreef:Scrollend door jouw website erger ik me aan de sticky WebwinkelKeur box die in mijn ooghoek de hele tijd de aandacht vraagt, hebben jullie dat niet?.
Welke website bedoel je? Ooo die met dat irritante sticky van webwinkelkeur.
Blijft hangen bij mensen.
Nee hoor vind het daar wel lekker opvallen en je ziet het niet veel. Klikt ook makkelijk aan voor de bezoekers wat hopelijk vertrouwen wekt en dus ook extra bestellingen.
Klikbaarheid komt nog Is momenteel enkel om even te vullen. De saus Is idd erg lekkerPeterPastoor schreef:Waarom is dat Sweet Baby Ray's plaatje niet aanklikbaar?
Ik koop binnenkort wel wat bij je. Die sauzen verkocht ik ook in mijn Amerikaanse winkel. Lekkah!!