Meerwaarde Paypal

1
Sinds een maand of 4 draai ik een nieuwe webwinkel. Momenteel heb ik ongeveer 3 sales per dag waar ik op zich tevreden mee ben (maar hoe meer hoe beter natuurlijk ;) ).
Momenteel accepteer ik enkel iDeal als betalingsmogelijkheid, en zit eraan te denken om hier paypal (en dus creditcard) acceptatie aan toe te voegen.

Heeft er iemand ervaring met het toevoegen van paypal aan een bestaande webwinkel? Was het de moeite waard doordat paypal zorgde voor meer verkopen, of heeft paypal toch echt alleen een meerwaarde voor buitenlandse bezoekers?

De reden dat ik dit vraag, en niet gewoon uitprobeer is omdat ik de webwinkel zelf heb geschreven, en er dus wat tijd in gaat zitten om een paypal module te programmeren.

Thanks :)

Re: Meerwaarde Paypal

3
Wouter Hol schreef:Welke vragen heb je nog exact na het lezen van de andere topics op dit forum die over Paypal gaan?
Dat heb ik toch vrij duidelijk in het topic vermeld? Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen m.b.t. een eventuele toename van het aantal sales na implementatie van paypal.

Of terwijl; is het accepteren van paypal een waardevolle toevoeging voor mijn webwinkel?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.