Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaringen met vergelijkings sites, welke werken?

5
Als € 600,- tegoed jou een winst oplevert dan gewoon doen ondanks het eerdere advies hier.

Ik adverteer al jaren betaald en mag iedere maand een forse rekening voldoen. In mijn geval is het winstgevend. Als jij het test en het levert meer op dan het kost, gewoon doen dus.

Re: Ervaringen met vergelijkings sites, welke werken?

6
Beslist.nl is vanaf 1 juli niet meer gratis (ja de eerste 5000 clicks. Maar daar ben je zo doorheen omdat het begrip 'click' ruimer gedefinieerd is bij beslist dan normaal het geval is). Over de wijzigingen bij beslist kan je meer vinden op dit forum.

Wat betreft vergelijkingssites is er naar mijn mening niet echt veel wat de moeite waard is. Als je in de electronica zit is tweakers.net wel een goede, maar afgezien daarvan is het aanbod zeer karig. Afgezien van tweakers heb ik dan ook het idee dat de afgelopen 5 jaar de vergelijkingssites een beetje stil zijn blijven staan.

Wat voor ons wel nog altijd goed werkt is adwords, eventueel in combinatie met google merchant. Voor de beginner niet heel makkelijk om in te stellen allemaal maar zeker de moeite waard om te proberen.

Re: Ervaringen met vergelijkings sites, welke werken?

7
Misschien nog wel belangrijker? Welk product verkoop je? Zo werkt kieskeurig en tweakers goed voor electronica. Zou je eventueel producten op Bol kunnen weergeven en is ook Marktplaats een optie. Echter geheel afhankelijk van je Branche. Overigens kan Beslist ook best goed werken, ook al maken ze zich de laatste tijd niet populair.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: Ervaringen met vergelijkings sites, welke werken?

8
Dat ze hogere kosten rekenen voor bedrijven zal op korte termijn weinig tot geen invloed op de bezoekersaantallen hebben. Kort door de bocht betekend het dus dat je met minder concurrentie van anderen (ze melden zich immers af), jezelf kunt presenteren aan een even groot publiek.