RCHelicopterWereld.nl te koop! [Goedkoop]

1
Wegens tijdsgebrek verkopen mijn partner en ik onze webshop.

Onze webwinkel RCHelicopterWereld.nl is de meest voordelige RC Helicopter webwinkel van Nederland. Onze webwinkel maakt gebruik van dropshipping en heeft een relatief hoog winstpercentage per product. Door middel van het CMS is de webshop enorm simpel te overzien, aan te passen en te regelen.

Aangezien er wegens tijdsgebrek nog geen tijd besteedt is aan promotie heeft de site nog enorm veel groeipotentie.

Overzicht:
- Gunstige domeinnaam (RCHelicopterWereld.nl)
- Goed design (Tevens makkelijk aan te passen door CMS)
- Makkelijk te configureren/monitoren (CMS)
- Goede dropshipping leverancier (Lage prijzen, hoge kwaliteit)
- Grote markt, relatief weinig concurentie
- Veel groeimogelijkheden
- Relatief hoog winstpercentage

De webshop hoeft niet veel te kosten.
Voor een bod kunt u mailen naar dkwebwinkels@gmail.com.

Met vriendelijke groet,
B. de Jonge

Re: RCHelicopterWereld.nl te koop! [Goedkoop]

3
Goedenavond Feedbackplatform,

Bedankt voor de belangstelling!

Bestuurbare helicopters zijn vaak sterker als je zou denken. Uit ervaring heb ik gemerkt dat ze niet eens zo heel snel breken. Tevens zijn vleugels vaak los verkrijgbaar voor slechts een euro of twee. Dit kan uiteraard ook een oplossing zijn.
Toch snap ik je zorgen. De dropshipping leverancier verstuurd echter (maximaal 90 dagen na aankoop) zonder enige moeite een compleet nieuw product als er iets kapot gaat.

De waarde van onze webwinkel vinden wij moeilijk te bepalen. Wij hebben beiden veel tijd gestoken in het maken van de webwinkel en we zouden het daarom enorm zonde vinden als we dat allemaal weg moeten gooien. We zijn meer geïnteresseerd in het vinden van een persoon die de webshop tot een succes kan maken. Het gaat ons erom wat u er voor over heeft, vandaar graag bieden.

Ik hoop dat u hier wat aan heeft. Als u serieuze interesse heeft en echt geen bod wilt doen willen we u uiteraard tegemoet komen en kunnen we via mail een richtprijs aanbieden.

Als u nog vragen heeft staan we u graag te woord.

Met vriendelijke groet,
B. de Jonge

4
Beste,
Hoe zit het met de levertijden van de helicopters, en op welke band vliegen deze helicopters?
Ik kocht namelijk ooit eentje via Ebay, en deze werd tegengehouden bij de douane omdat die op een verkeerde frequentie vloog. Graag hada ik ook een richtprijs gehad, spreken we hier over enkele honderden of duizenden euros?

Groeten,
Steven
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Cyranh schreef:De richtprijs van de webshop ligt onder de duizend euro. Zoals in ons eerste bericht ook al is vermeld hebben wij liever dat u een bod doet via de mail. Ook voor vragen zijn wij beter bereikbaar via e-mail.

Ons e-mail adres is dkwebwinkels@gmail.com
Ik vraag me wel eens af waarom sommige verkopers (niet alleen jij, ook ontzettend veel op Marktplaats etc) proberen met zo min mogelijk informatie iets te verkopen. Er worden je enkele vragen gesteld, daar pak je eentje uit en die beantwoord je eigenlijk half. Waarom ben je er van overtuigd dat dit de beste verkoopmethode is?

Oh, en waarom reageer je met 2 verschillende accounts?

7
Zoals ik vermeld heb is de webshop van mijn partner en mij. Wij hebben dan ook twee accounts.

Wij beantwoorden werkelijk elke vraag volledig, maar niet op een open forum. Wij zijn bereikbaar via e-mail en beantwoorden daar netjes alle vragen die ons gesteld worden.

Je reactie lijkt te impliceren dat er een addertje onder het gras zit. De link naar onze website staat echter in de eerste post. Als de meneer van de vorige vraag naar onze website was gegaan had hij kunnen zien dat wij leveren in 7 tot 10 werkdagen. Uiteraard worden onze producten ook niet aangehouden bij de douane, maar dat leek me vanzelfsprekend.

Ik wil mij verontschuldigen als ik niet duidelijk genoeg ben geweest. Nogmaals, wij beantwoorden maar al te graag alle vragen van iedereen zo volledig mogelijk, maar dan wel via de mail. Wij vinden het niet prettig om al onze gegevens rond te strooien op een publiekelijk forum.

Voor verdere vragen staan wij u ook graag te woord via de mail dkwebwinkels@gmail.com

9
RCHelicopterWereld beschikt momenteel over een assortiment van 23 helicopters. Niet alle helicopters vliegen op dezelfde frequencie, vandaar dat deze vraag niet concreet te beantwoorden valt. De meest gebruikelijke frequencie is 2.4GhZ en uiteraard komen alle helicopters zonder problemen de douane door.

10
DKWebwinkels schreef:Je reactie lijkt te impliceren dat er een addertje onder het gras zit.
DKWebwinkels schreef:Nogmaals, wij beantwoorden maar al te graag alle vragen van iedereen zo volledig mogelijk, maar dan wel via de mail. Wij vinden het niet prettig om al onze gegevens rond te strooien op een publiekelijk forum.
Vind je het tweede niet botsen met het eerste?

Ik ben overigens oprecht benieuwd, denk je dat deze manier van verkopen beter werkt dan alles open en eerlijk op internet zetten?