De laatste tijd maken we steeds vaker het volgende mee:
We zijn aan het werk, bijvoorbeeld met de productie.
De telefoon gaat en een klant heeft wat specifieke vragen.
Wij vragen dan meestal of deze ons dan een email wil sturen met daarin uitgelegd wat zijn / haar wensen en dergelijke zijn.
Steeds vaker krijgen we dan te horen dat men dat liever niet doet en vragen ze of wij de vraag even wille opschrijven en een mailtje naar hen sturen met het antwoord.
Dit doen we eerlijk gezegd liever niet omdat we:
1. We van orns werk af moeten
2. We geen goed archief van de email wisseling kunnen bijhouden.
3. Er grote kans is dat we wat details vergeten als we bv later die dag een email zouden gaan maken.
Principieel zou ik stellen dat diegene dieeen vraag heeft, deze maar hoeft te stellen. Dit even via een email te doen. Maar sommigen zijn stellig en willen echt niet de eerste mail sturen.
Hoe gaan jullie hiermee om eventueel?
Klant zegt: Stuurt u mij maar een mailtje
1Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers
Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers
Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen